Reklaminių pranešimų semiotinė analizė UAB „Girteka“


Įvadas. Apie girteką. Įmonės pristatymas. Filosofija ir vertybės. Girteka logotipas. Girteka paslaugos. GIRTEKA tinklapio pažvalga. Girteka reklaminio pranešimo semiotinė analizė. Reklaminis girteka klipas. Lauko reklama. Išvados. Literatūros sąrašas.


Kiekviena įmonė turi savo filosofiją bei vertybes ir nori jas perteikti savo potencialiam vartotojui, kad jis jas suprastų teisingai. Tai bendrovė gali padaryti įvairiais vizualiniais būdais: logotipo pagalba, internetine svetaine, įvairiais reklaminiais pranešimais ir t.t. Svarbu, kad vartotojai teisingai suprastų ir interpretuotų tai, ką nori perteikti įmonė. Tam turi būti teisingai parinktas prekės ženklas, kad jis būtų visur atpažįstamas, tikslingai parinkti vaizdiniai, ženklų spalvos, atspalviai, apšvietimas, garsai, tekstas ir t.t.

Mokslas, tiriantis ženklus, ženklų sistemas bei jų reikšmes yra semiotika (Tarptautinių žodžių žodynas). Šiame projektiniame darbe plačiauapžvelgsime ir pateiksime pasirinktos įmonės visuomenei prezentuojamų reklaminių pranešimų semiotinę analizę.

Darbo tikslas: išmokti analizuoti bei interpretuoti įmonės siunčiamas žinutes vartotojui, perteikiamas per vaizdinius pranešimo kanalus.

išanalizuoti įmonės vertybes, filosofiją bei pateikti informaciją, darančią įtaką įvaizdžiui;

Misija - didinti klientų konkurencinį pranašumą, teikti kokybiškas paslaugas, investuoti į darbuotojų kompetencijų kėlimą bei techninės bazės atnaujinimą.

Šiuo metu bendrovė naudoja logotipą, kuris išliko nekeičiamas nuo 1996 metų. GIRTEKA logotipas gana paprastas ir įsiminantis. Logotipe išsiskiria raudonas įmonės pavadinimas, kuris atkreipia į savę dėmėsį, apskritime yra vaizduojamas raudonas pusrutulis ir baltai - juodos kreivės, kurios primena kelią. Juodas užrašas „Logistics“ pabrėžia, kad tai yra būtent logistikos įmonė.

Baltas fonas perteikia naujumo, šviežumo pojūtį. Simbolizuoja skaidrumą, taiką, pradžią, tiesą. Ši spalva perteikia profesionalumą, puikiai dera su daugeliu spalvų.

Versle reikia atidžiai atsižvelgti į raudonos spalvos naudojimą. Dažniausiai tekste vartojamos raudonos raidės yra iššaukiančios dėmesį ir žinutė parašyta raudonu šriftu gali išgąsdinti gavėją. Kita vertus ši spalva logotipuose derinant su kitomis spalvomis yra dažnai ir atpažįstamumo garantas, kadangi ši spalva tikrai pritraukia dėmesį, išsiskiria iš fono. Taigi tam tikras kiekis raudonos spalvos padės pritraukti žvilgsnį ir suteiks energijos ir drąsos.

Juoda spalva perteikia jėgą, stiprybę, prabangą, eleganciją verslo komunikacijoje. Juoda yra aiški, pritaikoma, aiškiai matoma, todėl dažniausiai naudojama rašytiniams tekstams. Per daug juodos spalvos perteikia neigiamas emocijas, gali sietis su baime, kelti nerimą.

Apvalios ar elipsės formos logotipe simbolizuoja teigiamų emocijų kūrimą. Tokios formos priimamos kaip bendruomenės, draugystės, meilės, abipusių santykių bei vienybės ženklas.

  • Microsoft Word 72 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 12 puslapių (1986 žodžiai)
  • Kolegija
  • Tomas
  • Reklaminių pranešimų semiotinė analizė UAB „Girteka“
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Reklaminių pranešimų semiotinė analizė UAB „Girteka“. (2018 m.). https://www.mokslobaze.lt/reklaminiu-pranesimu-semiotine-analize-uab-girteka.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 09:43
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo