Reklamos priemonių poveikio vartotojams tyrimas


Paveikslas. Respondentų lytis. Paveikslas. Respondentų amžius. Paveikslas. Ar reklama turi įtakos jūsų prekių ar paslaugų pasirinkimui. Paveikslas. Kuri reklamos rūšis yra efektyviausia. Paveikslas. Kuri reklamos rūšis turi didžiausią įtaką jums. Paveikslas. Kokia reklamos rūšis visiškai netuti įtakos jums. Paveikslas. Kuri reklamos skleidimo priemonių jums yra priimtiniausia. Paveikslas. Kokia reklamos rūšis jūs erzina.


Reklamą spaudoje skelbia tiek komercinės, tiek nekomercinės organizacijos. Greta gausios gamintojų ir pardavėjų reklamos gali skelbtis ir valstybinės įstaigos, visuomeninės organizacijos, politinės partijos, religinės bendruomenės ir kt. Bet didžiausią dalį sudaro gamintojų ir pardavėjų reklama. Ji būna ir atskita, ir kooperuota. Didesnę reklamos dalį spaudoje sudaro laisvalaikio ir pramogų organizavimo centrai, restoranai, sveikatingumo įstaigos, kelionių agentūros ir kt.

Taigi spaudoje reklamos davėjas sprendžia labai įvairius savo veiklos ir verslo uždavinius.

Priklauso nuo reklamos kūrėjų kūrybiškumo, o televizojos galimybės suteikia didelę erdvę fantazijai.

Reklamos gamyba pigi, išlaidos, skaičiuojamos vienam klausytojui, yra pačios žemiausios. Reklamos davėjas gali pasirinkti keletą radijo stočių ir todėl efektas gali būti didesnis.

Radijo reklama momentinė, trumpalaikė. Greitai išgirstama, greitai pamirštama. Trunka labai neilgai ir išnyksta.

Be privalumų, radijo reklama turi nemažai ir trukūmų, dėl to jos efektyvumas yra ganėtinai žemas. Daugeliui klausytojų rdijas yra tam tikras fonas, tam tikras „triukšmas“, kurio aplinkoje jis įpratęs dirtia. Todėl didelė dalis radijo klausytojų visai „negirdi“, kas yra kalbama. Per radiją galima reklamuoti tik tokias prekes, kurių nebūtina demonstruoti.

Tyrime buvo pasirinktas demografinis respondentų segmentavimas, kuriuo remiantis išskiriami tokie kriterijai: amžius, lytis. Buvo išsiūstos 150 anketų apklausti respondentus, 16 anketų nebuvo atsakytos.

Reklama yra vienas iš efektyviausių įrankių, ksatinančių prekių ir paslaugų pasirinkimą. Kiekviena įmonė,jei ji nori pasiekti didesnį pelną,turėtų nemažai skirti dėmesio reklamai. Priklausomai nuo prekės ar paslaugos reikia pasirinkti kokiai rinkos daliai bus skirta reklama.

Reklamos priemonių povekį nulemia reklamos skleidimo priemonių teigiamos ir neigiamos savybės.

Pagal atliktą tyrimą galima teigti, kad pačios efektyviausios reklaminės priemonės yra šios :

Nedidelėms firmoms reikėtų rinktis tas reklamos priemones,kurios užtikrintų maksimalų poveikį, atsižvelgiant į jų pajamas.

Stambios firmos, kurios gali sau leisti daugiau lėšų reklamai, vertėtų pasirinkti efektyviausias reklamos skleidimo priemones, kaip televizijos reklama, interneto reklama.

Apklausos tikslas – išsiaiškinti kaip veikia reklama, ar daro įtaką reklama perkant prekę ar pasirenkant paslaugą. Prašau užpildyti anketą apvesdami atsakymą.

  • Microsoft Word 56 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 22 puslapiai (4295 žodžiai)
  • Kolegija
  • Jelena
  • Reklamos priemonių poveikio vartotojams tyrimas
    10 - 3 balsai (-ų)
Reklamos priemonių poveikio vartotojams tyrimas . (2017 m. Gruodžio 12 d.). https://www.mokslobaze.lt/reklamos-priemoniu-poveikio-vartotojams-tyrimas.html Peržiūrėta 2020 m. Rugsėjo 21 d. 15:12
×
142 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo