Reklamos rūšys, būdai ir metodai



Įvadas. Teorinė reklamos analizė. Reklamos raida ir reikšmė. Pagrindiniai reklamos principai. Reklamos tikslas. Reklamos rūšys. Reklamos poveikis vartotojui. Reklamos nauda. Reklamos žala. Tyrmai ir jų rezultatai. Reklamos poveikio vartotojų elgsenai ir anketavimo rezutatų analizė. Išvados ir pasiūlymai. Literatūra. Priedai.
Tyrimo metodai. Išsirinkus temą ir nustačius darbo tikslus, buvo sudarytas nuoseklus uždavinių planas, kuris padėjo atlikti darbą. Buvo išanalizuotos temos aktualumas, kad galima būtu rinkti duomenis medžiagai. Informacijos buvo ieškota interneto svetainėse, spaudoje, televizijoje ir literatūroje. Gauta informacija buvo išanalizuota ir susisteminta. Teorinėje darbo dalyje buvo naudojamas bendramokslinis tyrimo metodas, lyginamoji mokslinės literatūros analizė, sintezė, abstrahavimas, indukcija ir dedukcija. Išanalizavus teorines dalies informaciją buvo pereita prie praktinės dalies. Visa teorinės dalies informacija buvo pritaikyti tyrimo būdu, anketų pagalba. Padarius klausimyną buvo apklausti skirtingo amžiaus, specialybių, lyčių žmones. Apklaustųjų atsakymai buvo išnagrinėti ir pateikti su diagramos pagalba. Atliekant praktinę dalį buvo pritaikytas empirinis tyrimas kuriuo metu buvo naudojamas kiekybinis tyrimo metodas- anketinė apklausa ir kiekybinė duomenų analizė. Tai pat pateikiama nuomonė apie rezultatų duomenis, kuriuos atspindi padarytos diagramos, apklausos metu surinktų duomenų. Tokiu būdu yra pateikiami duomenys ne tik tekstinį variantą skaitančiajam, bet ir besidominčiam statistika. Toks būdas leidžia lengviau išnagrinėti esamą situaciją.
Nors reklamos per televizija skaitoma kaip viena iš veiksmingiausiu reklamos priemonių, ji taip pat turi ir trūkumų. Vienas iš trūkumų tai, kad reklaminio filmo kaina gali būti labai didelė, klaidos čia apsieina labai brangiai. Tai pat svarbus aspektas tas, kad neišlieka informacija, taip kaip laikraštyje ar žurnale, arba reklama gali nepasiekti auditorijos;
Šis reklamos būdas yra naudojamas norint sužinoti vartotojo nuomonę apie naudojama prekę ir taip pat pareklamuoti kita prekę, kuria vartotojas susidomės ir galbūt nusipirks. Dažniausiai yra skambinama tiems vartotojams kurie yra vienaip ar kitaip susieja su ta kompanija t.y. naudojasi tos firmos prekėmis ar paslaugomis. Tačiau šis būdas yra ne vienas iš geriausiu, nes žmones kuriems yra skambinama, dažniausiai nėra linkę klausyti ilgo pasakojimo kas jiems yra siūloma ir dažniausiai atsisako kalbėti pasiteisindami kad šiuo metu yra darbe ar tiesiog padeda ragelį. Todėl šis būdas nėra vienas iš veiksmingiausiu.
6. Demonstracinė (kompiuterinė grafika ir animacija, reklama kino teatruose ir vaizdo juostose, elektroninėse švieslentėse)
Kodėl tuomet reklamų nesumažėja? Kaip tik dėl to, kad vartotojus veikia dažnas reklamos transliavimas, kad ir kaip jie tai neigtų. Neišeidami iš namų mes gauname daugybę reklamos. Vos tik įsijungiame radiją, televizorių ar kompiuterį išvystame reklamą. Bet kokia teikiama informacija yra fiksuojama mūsų pasąmonėje ir paskui nevalingai persiduoda į mūsų poelgius. Dažnai net nepagalvojame kodėl perkame „Milka“ šokoladą, o ne koki kita šokoladą, kuris nėra taip dažnai reklamuojamas. Tai visai paprasta: stebėdami šios prekės reklamą mes užfiksuojame prekės vaizdą ir po to atėję į parduotuvę ieškome jos, nes negalvojame apie kitų prekių pasiūlą. Vadinasi, reklama veikia žmogaus psichiką.
- Microsoft Word 301 KB
- 2019 m.
- Lietuvių
- 31 puslapis (6801 žodžiai)
- Kolegija
- Edita
-