Reklamos technologijų namų darbas



Rvv04m studentė julija vaišner.
Dėstytojas reklamos technologijų tikslas padėti studentams suprasti reklamą, jos suptilybes ir pasitelkus fantaziją ir kitas reklamas, pabandyti sukurti savo rreklamos subjektas.
Idėja.
Kompozicija. Pirmame- alaus pilna taurė. Apačioje užrašas tikrai Lietuviška .
Koloritas. Plakatą pagyvina užrašas tikrai Lietuviška . Kompozicija. Reklaminiame plakate pavaizduota mieganti moteris užsikėlusi koją prie galvos. Moters plaukai pavaizduoti purūs ir ilgi. Užrašas užkeikimai veikia. , reiškia, kad reklamuojamas šampūnas turi magišką poveikį plaukams. Prie užrašo pavaizduoti reklamos objekto reklamuojami poduktai. Koloritas. Plakato fonas tamsus, vyrauja juoda, mėlyna, ruda, žydra spalvos. Gyvibingumo suteikia pavaizduoti reklamuojami produktai, kurių spalvos yra šviesios: balta, oranžinė. Tai turėtų atkreipt vartotojų dėmreklamos poveikis. Reklama turėtų būti veiksminga, nes mano manymu ji yra įdomi. Ši reklama turėtų paveikti moterišką auditoriją, kuriai ir yra skirta. Reklamos originalumas. Reklamos reklamos objektas. Reklamos objektas yra vitaminus pardavinėjanti įmonė, idėja. Kurdama šį reklaminį projektą norėjau, kad tai būtų subtili, paprasta reklama. Paprastumas yra tame, kad joje nėra jokių galvoti verčiančių vaizdų ar akį atkreipiančių spalvų. Idėja buvo ta, kad moteris vartojanti šiuos vitaminus atrodo ir jaučiasi sveika bei graži. Kompozicija. Reklaminiame plakate pavaizduota graži moteris. Žemiau pavaizduotas reklamuojamas produktas – vitaminai. Reklamuojamas produktas pavaizduotas dėžutėje, kuri atidaryta ir apšviesta. Kairėje dėžutės pusėje pavaizduoti blizgučiai, kurie suteikia magiško vaizdo. Koloritas. Plakato fonas yra neryškus, vyrauja šviesios spalvos: kūno spalva ir prie jos deranti auksinė. Gyvibingumo suteikia auksinė dėžutė su reklamuojamu produktu. Reklamos priemonės. Tai yra spausdintinė reklama.
- Microsoft Word 7 KB
- 2010 m.
- 6 puslapiai (541 žodžiai)
- Kolegija
- Gustė
-