Šalies įvaizdžio formavimas Lietuvos ir Suomijos oficialiose internetinėse svetainėse



Santrauka. Summary. Įvadas. Empirinio tyrimo metodologija. Įvaizdžio formavimas šalies vertinimo rodikliai ir kryptys. Įvaizdžio formavimas ir jį įtakojantys veiksniai. Įvaizdžio formavimo kryptys. Turizmas. Viešoji diplomatija. Investicijų pritraukimas. Įženklinimo apibrėžimas ir priemonės. Interneto svarba šalies įvaizdžio formavime. Tarptautinių informacijos srautų kanalai. Internetinis tinklapis ir jo tipai. Vyriausybinis tinklapis ir jo populiarinimas. Įvaizdžio formavimas Lietuvoje ir Suomijoje. Įvaizdžio formavimo prielaidos. Įvaizdžio dabartinė situacija. Įvaizdžio formavimo vertinimas ir perspektyvos. Lietuvos ir Suomijos įvaizdžio formavimas oficialiose internetinėse svetainėse. Techninis – vizualinis aspektas. Turinio aspektas. Techninis – vizualinis aspektas. Turinio aspektas. Techninis – vizualinis aspektas. Turinio aspektas. Išvados. Literatūra ir šaltiniai. Priedų sąrašas. Priedai.
- Microsoft Word 214 KB
- 2019 m.
- Lietuvių
- 106 puslapiai (34549 žodžiai)
- Universitetas
- Deimante
-