Sandėlio efektyvumo vertinimas: ataskaitos forma



Sandėlio efektyvumo vertinimas ataskaitos forma Eil. Nr. Vertinimo kriterijai Vertinimo indikatoriai efektyvumo rodikliai.
Iš pateiktos informacijos atvejyje Nr.1, galima spręsti, kad klientų užsakymų vykdyme retai, bet pasitaiko neatitikimų. Įmonė atlieka užsakymų vykdymo kontrolę, tačiau periodiškumas ir atsakingi asmenys nėra įvardinti, o tai leidžia teigti, jog procesų valdyme gali būti trikdžių. Siekiant konkrečiau įvertinti sandėlio darbą pagal konkretų kriterijų, būtina gauti/rinkti tokius duomenis: užsakymų skaičių per konkretų laiko vienetą, tiksiai pagal klientų paraišką įvykdytų užsakymų kiekį. Disponuojant minėtais duomenimis, būtų galima apskaičiuoti „tikslių“ užsakymų procentą.
Kas liečia efektyvesnį atsargų likučių valdymą, išsamios informacijos nėra pateikta. Nes nežinoma nei koks užsakomų prekių kiekis, nei tiekimo intensyvumas, dažnis ir pan. Tačiau atkreiptinas dėmesys, kad be prekės pavadinimo, kodo ir kt. charakteristikų, primygtinai rekomenduojama žymėti sandėliuojamų prekių minimalų ir maksimalų kiekį, kas palengvina likučių kontrolę. Tokiu būdu turėtų būti paženklintos visos sandėliavimo vietos.
Iš atlikto interviu su sandėlio darbuotoju, stebėjimo metodu gauti duomenys leidžia teigti, kad sutampant prekių priėmimo/ išsiuntimo veikloms, trikdomi abu procesai, gaištamas laikas, padidėja klaidų tikimybė tikrinant gaunamų prekių kiekį bei kokybę, dokumentų validumą ir pan. Be to, ir nustačius gaunamų prekių neatitiktį (kiekio ir pan. atžvilgiu), problemos sprendimo metu prekė neturi laikinos konkrečios saugojimo vietos, todėl sandėlio darbuotojas yra priverstas gaišti: jas prijungti prie gautų, patikrintų prekių, įtalpindamas į kurį nors praėjimą tarp stelažų, ribodamas priėjimą prie užsakymams atrenkamų prekių ir pan.
- Microsoft Word 26 KB
- 2020 m.
- Lietuvių
- 5 puslapiai (1301 žodžiai)
- Kolegija
- Dovilė
-