Socialinio pedadogo ir andragogo veiklos aprašo apžvalga



Įstatymai reglamentuojantys socialinio pedagogo ir andragogo veiklą. Įstatymai reglamentuojantys socialinio pedagogo veiklą. Įstatymai reglamentuojantys andragogo veiklą. Socialinio pedagogo ir andragogo veiklos esmė, paskirtis ir svarba švietimo kontekste. Socialinio pedagogo veiklos esmė, paskirtis ir svarba. Andragogo veiklos esmė, paskirtis ir svarba. Socialinio pedagogo ir andragogo funkcijos. Socialinio pedagogo funkcijos. Andragogo funkcijos. Socialinio pedagogo ir andragogo kompetencijos. Socialinio pedagogo kompetencijos. Andragogo kompetencijos. Socialinio pedagogo ir andragogo darbo metodai, jų formos. Socialinio pedagogo darbo metodai jų formos.
Socialinės pedagogines pagalbos teikimo vaiko ir mokiniui tvarkos aprašas.Numato, jog pedagoginės pagalbos paskirtis, padėti tėvams (globėjams ar kitiems teisės aktų numatyta tvarka atstovams teikti pagalbą, kad būtų užtikrinta vaiko, moksleivio teisė į mokslą. Padėti išsiaiškinti ir pašalinti priežastis, kodėl vaikas negali ar nenori lankyti mokyklos.
Lietuvos Respublikos švietimo įstatymo pakeitimo įstatymas. Reglamentuoja, kad švietimas tiek formalus, tiek neformalus siekia suteikti žmogui išsilavinimą ir savarankiškumą suaugusiųjų asmenų gyvenimui. Suteikia žmogui nuolatinį tobulėjimą, bei įgūdžių tobulinimąsi.
Socialinio pedagogo paskirtis, pagalba vaikams ir mokiniams, užtikrinti jo saugumą mokykloje. Užtikrinti vaiko teisę į mokslą. Socialinis pedagogas dirba įvairiose švietimo įstaigose, bei socialinėse įstaigose atliekančiose ugdymo funkcijas, teikia vaikui ir mokiniui socialinę pedagoginę pagalbą, naudoja ir kūrybiškai perteikia teorines, bei praktines žinias, parengia įvairias socialines programas ir projektus, bei užtikrina laisvalaikio veiklos įvairovę. Vaikų užimtumo kontekste, koordinuoja socialinių paslaugų teikimą. Plečia vaiko pasirinkimo galimybes, siekia ugdyti vaiko pilietinius ir socialinius gebėjimus. Socialinių pedagogų dėka, gerėja ryšiai ir su kitomis socialinėmis institucijomis, nes jie teikia pirmumą vaikų socialinėms problemoms.
Organizuoti neformalųjį švietimą suaugusiems, teikti jiems informaciją apie vykdomas neformaliojo suaugusiųjų švietimo programas, neformaliojo švietimo ir savišvietos būdus, kad asmenys įgytų kompetencijų pripažinimą ir įsigijimą, bei konsultuoja tais klausimais. Suteikti žmogui išsilavinimą ir savarankiškumą suaugusiųjų asmenų gyvenimui. Suteikti žmogui nuolatinį tobulėjimą, bei įgūdžių tobulinimąsi.
Konsultuoja - teikia pagalbą, konsultuoja vaikus ir mokinius, jų tėvus, globėjus ar kitus teisės tvarka paskirtus asmenis atstovauti vaiko interesus.
Koordinuoja - palaiko ryšius su vaiku - mokiniu, jo šeima, ar kita jam artima aplinka, perduoda ir renka informaciją.
Organizuoja - inicijuoja ir įgyvendina prevencines veiklas, bei socialinio ugdymo projektus kartu su mokykla, Vaiko gerovės komisija ir mokyklos savivaldos grupėmis, ugdo vaikų ir mokinių gyvenimo įgūdžius.
Teikia formalųjį suaugusiųjų švietimą. Kurį baigę suaugusieji įgyja vidurinį, aukštąjį, ar profesinį išsilavinimą, nustatyta Lietuvos Respublikos tvarka.
- Microsoft Word 40 KB
- 2021 m.
- Lietuvių
- 11 puslapių (1801 žodžiai)
- Kolegija
- Gražina
-