Socialinio pedagogo adaptacija bendrojo lavinimo mokykloje



TEMOS AKTUALUMAS Kiekvienas pradedantysis pedagogas patekęs į naują, nepažįstamą aplinką turi gebėti prie jos prisitaikyti bei užmegzti naujus darbinius santykius su darbo kolektyvu, tačiau kartais tai nėra taip lengva kaip atrodo. Kiekvienas žmogus yra skirtingas, taip pat skirtingi jų gebėjimai ir supratimas.
TEMOS AKTUALUMAS Jei darbuotojui sunkiai sekasi prisitaikyti, veikiama darbuotojo psichika, jis negali pasiekti įprasto darbo našumo. Būtina parengti darbuotojų integravimo – adaptavimo planą, kad darbas būtų kokybiškesnis. Sakalas (2003).
Socialinio pedagogo adaptacija bendrojo ugdymo mokykloje teoriniai tyrimo pagrindai.
Tyrimo uždaviniai: Ištirti tyrimų duomenis pagal pateiktus klausimus. Išnalizuoti socialinio pedagogo adaptacijos teorinius aspektus. Analizuoti socialinių pedagogų nuomonę apie veiksnius įtakojančius socialinių pedagogų adaptaciją bendrojo ugdymo mokykloje. Išsiaiškinti pagrindines problemas, dėl kurių socialiniam pedagogui, sunku adaptuotis bendrojo ugdymo mokykloje.
Tyrimo metodai Literatūros šaltinių sisteminimas ir analizė Kokybinis tyrimas (interviu) Sudaryta 11 klausimų bei 5 klausimai apie demografinius duomenis. Vykdant interviu, visiems informantams buvo užduodami vienodi klausimai, su kuriais beveik visi pedagogai susipažino iš anksto bei galėjo jiems pasiruošti. Atsakymai buvo fiksuojami raštu iškart, kai informantas atsakydavo į užduotą klausimą. Interviu klausimai buvo sudaryti vadovaujantis teoriniais pagrindais.
Informantų nuomonė apie įvaizdžio įtaką naujame darbe.
Sunkumai bandant prisitaikyti prie aplinkos, sąlygų ir darbo organizavimo.
Priemonės, kurios padėjo prisitaikyti prie naujos aplinkos ir kolegų.
- MS PowerPoint 301 KB
- 2015 m.
- Lietuvių
- 20 puslapių (730 žodžiai)
- Mokykla
- Vida
-