Statybinių prekių asortimentas UAB “Bauhof” įmonėje



Mano pasirinkta kursinio tema “ statybinių prekių asortimentas UAB “ BAUHOF” įmonėje”. Rašant šį darbą remiausi tokiais autoriais ( rašytojais) : Mieldažienė R. Ne maisto prekių asortimentas Homo liber, 2006; Pajuodis A. Prekybos marketingas Vilnius Eugrimas, 2005; taip pat internetiniais šaltiniais.
Iš internetinių šaltinių buvo sužinota, kad yra dvi žaliavų rūšys, tai medžiagos iš augalinių medžiagų ir iš gamtinių uolienų. Gamtinės medžiagos: natūralaus akmens medžiagos, užpildai, lydytos medžiagos, o augalinių medžiagų: durpės, šiaudai, linai, nendrės, mediena. Mediena ypač dabar vertinama, nes tai natūralus, ekologiškas produktas.
Temos aktualumas: kiekvienai šiandieninei prekybos įmonei yra aktualu nustatyti kaip ji formuos savo prekių asortimento struktūrą, nes tinkamai suformuotas prekių asortimentas gali būti įmonės sėkmės ( ne sėkmės) rodiklis.
Darbo objetas: UAB “ BAUHOF” asortimentas.
Darbo tikslas: išanalizuoti statybinių medžiagų asortimentą UAB “ BAUHOF” įmonėje.
Darbo uždaviniai:
1.Išanalizuoti statybinių medžiagų klasifikaciją;
2.Išnagrinėti statybinų medžiagų ženklinimą;
3.Apžvelgti UAB” Bauhof” statybinių prekių asortimentą;
4.Ištirti pirkėjų požiūrį apie UAB “ BAUHOF”statybinių prekių asortimentą.
- Microsoft Word 75 KB
- 2014 m.
- 26 puslapiai (4347 žodžiai)
- Universitetas
- Anzelina
-