Strategija ir jos formavimas (2)


Įvadas. Strategijos Samprata. Strategijos formavimas. Strategijos planavimas. Strategijos įgyvendinimas. Strategijų lygiai. Korporacinė strategija. Biznio strategija. Integracijos strategija. Operacinės strategijos. Funkcinės strategijos. Gamybos strategija. Inovacijų strategija. Finansų strategija. Žmogiškųjų resursų valdymo strategija. Marketingo strategija. Pagrindiniai strategavimo lygiai. Strateginių sprendimų poveikis įmonei. Strateginiai ir operatyviniai tikslai. Strategijos svarba. Išvados. Literatūros sąrašas.


Strategijos kūrimo ir planavimo procesas organizacijoms yra gerai žinomas, ir daugeliu atvejų šio proceso sėkmė priklauso nuo susitarimo dėl jo eigos ir tinkamo moderavimo.

Atrankinė strategijos įgyvendinimo programa. Ši programa yra kompromisas tarp ankstesnių programų tuo požiūriu, kad strategijos įgyvendinimo darbai plėtojami tik pasirinktose strategijos srityse.

Funkcinės strategijos skirstomos į: gamybos, inovacijų, marketingo, finansų, personalo ir marketingo.

Organizacijose dažniausiai apsiribojama trimis pagrindiniais strategavimo lygiais: korporacinė strategija, biznio vieneto strategija, funkcinės strategijos.

  • Microsoft Word 295 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 16 puslapių (2462 žodžiai)
  • Universitetas
  • Arnas
  • Strategija ir jos formavimas (2)
    10 - 3 balsai (-ų)
Strategija ir jos formavimas (2). (2017 m. Lapkričio 17 d.). https://www.mokslobaze.lt/strategija-ir-jos-formavimas-2.html Peržiūrėta 2020 m. Spalio 01 d. 00:28
×
146 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo