Strategija ir jos formavimas (2)



Įvadas. Strategijos Samprata. Strategijos formavimas. Strategijos planavimas. Strategijos įgyvendinimas. Strategijų lygiai. Korporacinė strategija. Biznio strategija. Integracijos strategija. Operacinės strategijos. Funkcinės strategijos. Gamybos strategija. Inovacijų strategija. Finansų strategija. Žmogiškųjų resursų valdymo strategija. Marketingo strategija. Pagrindiniai strategavimo lygiai. Strateginių sprendimų poveikis įmonei. Strateginiai ir operatyviniai tikslai. Strategijos svarba. Išvados. Literatūros sąrašas.
Strategijos kūrimo ir planavimo procesas organizacijoms yra gerai žinomas, ir daugeliu atvejų šio proceso sėkmė priklauso nuo susitarimo dėl jo eigos ir tinkamo moderavimo.
Atrankinė strategijos įgyvendinimo programa. Ši programa yra kompromisas tarp ankstesnių programų tuo požiūriu, kad strategijos įgyvendinimo darbai plėtojami tik pasirinktose strategijos srityse.
Funkcinės strategijos skirstomos į: gamybos, inovacijų, marketingo, finansų, personalo ir marketingo.
Marketingo strategija turi padėti atsakyti į tris pagrindinius klausimus:
Kaip konkuruoti, tai yra numatyti konkuravimo priemones ir būdus;
Kada konkuruoti, tai yra kada atlikti strateginius veiksmus.
Visiems tiksliniams segmentams vienodos paslaugos; Dažniausiai renkasi organizacijos, pateikiančios naujas paslaugas; Pagrindinis uždavinys tinkamai pristatyti paslaugą, informuoti apie ją kuo daugiau vartotojų; Strategijos ribotumas išryškėja pasikeitus vartotojo poreikiams.
Korporacinė strategija. Ją kuria kompleksinės, paprastai diversifikuotos organizacijos, kadangi į vieną logiką reikia sujungti įvairias veiklas.
Gausu įrodymų, kad gerai parengta strategija garantuoja bendrovės sėkmę, o įdėtos sąnaudos greitai atsiperka. Bet pirma reikia išmokti atskirti strateginius ir operatyvinius tikslus. Štai kokiais bruožais pasižymi strateginiai tikslai:
O štai kokiais bruožais pasižymi operatyviniai (einamieji arba įgyvendinimo) tikslai:
Pasiekti, kad būtų parduota dvigubai daugiau produktų;
Įdiegti prekių pardavimą paštu;
Suteikti pirkėjams kreditus;
Rasti ar parengti naujos kartos slaugos personalą.
Organizacijose dažniausiai apsiribojama trimis pagrindiniais strategavimo lygiais: korporacinė strategija, biznio vieneto strategija, funkcinės strategijos.
- Microsoft Word 295 KB
- 2017 m.
- Lietuvių
- 16 puslapių (2462 žodžiai)
- Universitetas
- Arnas
-