Transporto įmonės ekonominė analizė UAB “Trailana”



Referatas rašomas remiantis realiais įmonės duomenimis, metodiniais leidiniais, statistiniais duomenis.
Išanalizuoti UAB „Trailana“ įmonės ekonominę veiklą, jos aplinką bei pateikti siūlymus šios veiklos gerinimui.
• Ypatingas dėmesys Lietuvos transporto sektoriaus integracijai į Europos transporto sistemа, kad transporto paslaugų sektorius prisitaikytų prie tarptautinės prekybos rinkos.
• Logistikos centrų plėtra ir modernizavimas, informacinių sistemų bei technologijų panaudojimas.
Analizuojama įmonė įsikūrė prieš kelis metus, kai jau šios sipnybės buvo pradėtos išgyvendinti iš esmės, nes įmonė pagrindines pajamas gauna iš eksportuojamu ir importuojamų prekių į kaimynines bei kitas ES valstybes. Tai bus matoma imonės veiklos analizėje.
Taigi įmonės plėtros galimybės didžiąja dalimi priklauso ne tik nuo jos pačios gebėjimo rasti naujų užsienio partnerų, bet ir nuo valstybės vykdomos transproto politikos, geležinklelio tinklo plėtimo bei jo modernizavimo.
UAB „Trailana”, įkurta 2011 metais. Su Lietuvos, Baltarusijos, Rusijos geležinkeliais, Klaipėdos stividorinėmis kompanijomis bei su daugeliu Rusijos, Ukrainos, Latvijos ir kitų šalių ekspedicinėmis firmomis sudarytos tiesioginės sutartys leidžia siūlyti klientams krovinių perkrovimo uoste, krovinių pristatymo į /iš Vakarų Europos šalių paslaugas.
Krovinių gabenimo paslaugų įmonė garantuoja saugų krovinių gabenimą Vakarų ir Rytų Europoje. Paslaugų ir aptarnavimo kokybės siekiama:
suburiant kvalifikuotų ir patyrusių vadybininkų komandą, bei nuolat skatinant jų kvalifikacijos kėlimą vidiniuose ir išoriniuose mokymuose;
1. Krovinių gabenimas geležinkeliais visų rūšių vagonuose – importas, eksportas, tranzitas. Įmonė siūlo įvairių vagonų tipų naudojimo galimybes, krovinio gabenimui įvairiomis kryptimis. Organizuoja krovinių pervežimus geležinkeliu įvairių rūšių vagonais ir konteineriais.
Geležinkelio transportas - vienas iš patikimiausių krovinių pervežimo būdų, nes:
Įmonė vykdo: multimodalinius pervežimus; krovinių pristatymą “nuo durų iki durų”; stebi krovinio judėjimą visame jo vežimo maršrute ir teikia klientui informaciją apie jo krovinio buvimo vietą; pasitelkę geležinkelio transportą, veža rinktinius krovinius taip pat konteineriuose į Rusiją, tolimiausius bei kitas šalis; garantuoja visą krovinių ekspedijavimo paslaugų kompleksą visame krovinio vežimo maršrute.
UAB „Trailana“ paslaugas teikia geležinkelio transportu. Vertinant įmonės padėtį jos artimiausių konkurentų atžvilgiu, svarbu paminėti, kad konkurencingumą visų pirma lemia transporto priemonės, naudojamos teikiant paslaugas ir kitos įmonės teikiančios transportavimo paslaugas. Kroviniams gabenti naudojamos šios transporto priemonės:
Oro transporto pranašumai: išvengiama sienų kirtimo ir muitinės procedūrų, greičiausiai pasiekiamas tikslas, saugiausiai galima pasiekti bet kurią pasaulio vietą.
Vandens transporto pranašumai: galimybė vežti labai didelius krovinius, santykinai negreitai pasensta morališkai, nesudėtingas eismo reguliavimas.
Vamzdinio transporto pranašumai: nuolat veikianti (ir greitai) transportavimo rūšis, efektyvi esant dideliems atstumams, gamybos ekonomija (esant dideliems krovinių kiekiams pasiekiamas transporto priemonės konkurencingumas).
Šie išvardinti transporto priemonių pranašumai didina gabenimu užsiimančios įmonės konkurencingumą beje, jie ypač susiję su kokybės dimensijomis. Nors tai inžineriniai, o ne vadybiniai dalykai, tačiau saugumas, krovinių pristatymo greitis, galimybė transportą keisti kita priemone turi didelės įtakos bendrai paslaugos kokybei, t. y. įmonės gebėjimui konkuruoti.
Paveiksle pavaizduotas tik trijų transporto rūšių konkurencingumas, taip pat galima pavaizduoti ir vamzdinio, jūrų transporto priemonių konkurencingumą. Lėktuvas gali greitai pristatyti krovinį, bet ne „nuo durų iki durų“, be to, krovinio pristatymo laikas labai priklauso nuo oro sąlygų, kas visiškai neturi įtakos geležinkelio transportui ir pan. Įvertinus šiuos konkurencingumo pranašumus, pasirenkama, kuri transporto priemonė geriausiai gali patenkinti vartotojų reikmes.
Vieną iš konkurencingumo kriterijų, kurį galima priskirti paslaugų paketo kriterijams yra pagrindinės paslaugos įvardijimas: ar teikiamos kelių transporto, oro, jūrų ar kitų transporto rūšių paslaugos.
Bendrovės veiklos pradžioje buvo dirbama tik su vienkartiniais užsakovas, pastovių klientų nebuvo, bet šiuo metu 3 vienkartiniai užsakovai, įvertinę paslaugų kokybę, tapo pastoviais klientais.