Traukinio važiavimo tarpstočiu parametrų apskaičiavimas kursinis


Paveikslų sąrašas. Priedų sąrašas. Įvadas. Pagrindinės traukinio važiavimo varžos apskaičiavimas. Skirtingo tipo vagonų masės dalies sąstate koeficientų nustatymas. Pagrindinės lyginamosios a tipo vagonų varžos w_a^'' apskaičiavimas. Pagrindinės lyginamosios b tipo vagonų varžos w_b^'' apskaičiavimas. Papildomų traukinio judėjimo varžų skaičiavimas. Nagrinėjamojo tarpstočio kelio profilio redukavimas. Traukinio atstojamųjų jėgų f_gr, w_te ir b_st apskaičiavimas bei jų diagramos sudarymas. Traukinio greičio bei važiavimo laiko priklausomybių v=f(S) ir t=φ(S) grafikų braižymas. Sąstato masės apskaičiavimas ir patikrinimas. Sąstato masės skaičiavimas pagal skaičiuojamąją įkalnę. Sąstato masės tikrinimas pagal pajudėjimą iš vietos. Traukinio sustojimo kelio apskaičiavimas 2 ir 6 profilio pradiniuose elementuose. Nagrinėjamo kelio ruožo tonkilometrų diagrama. Inercinės įkalnės patikrinimas. Traukinio važiavimo laiko tarp stočių a ir b apskaičiavimas. Degalų sąnaudų nagrinėjamam kelio ruožui apskaičiavimas. Išvados. Literatūra.


Šiame kursiniame darbe nagrinėjamos keleivinio lokomotyvo TEP60 charakteristikos konkrečiuose kelio profiliuose. Skaičiuojamos traukinio judėjimo varžos traukos ir tuščiosios eigos režimais, skaičiuojamos papildomos traukinio judėjimo varžos. Taip pat redukuojami kelio profiliai, sudarinėjamos atstojamųjų jėgų diagramos, taip pat priklausomybių v = f(S) ir t=φ(S) grafikai. Skaičiuojami traukinio sustojimo keliai 2 ir 6 kelio profilio elementuose. Sudarinėjamos tonkilometrių diagramos, apskaičiuojamas judėjimo laikas tarp stočių A ir B, degalų sąnaudos duotam kelio ruožui.

Skirtingo tipo vagonų masės dalies sąstate koeficientų nustatymas

Apskaičiuojami α ir β koeficientai, kurie nusako a ir b tipo vagonų masės dalis, sudarant ir išsprendžiant lygčių sistemą:

Pagrindinės lyginamosios a tipo vagonų varžos ′′ apskaičiavimas

a tipo vagonų pagrindinė lyginamoji varža apskaičiuojama pagal formulę:

čia – traukinio judėjimo greitis, km/h; – a tipo vagonų ašies apkrova, tf.

Kai traukinys juda greičiu =47 km/h, tai pagrindinė lyginamoji varža:

Pagrindinės lyginamosios b tipo vagonų varžos ′′ apskaičiavimas

čia – lokomotyvo traukos jėga prie skaičiuojamojo greičio, kgf; – skaičiuojamosios įkalnės nuolydis, ‰(apskaičiuota 4 skyriuje).

Traukinio pagrindinė lyginamoji varža tuščiosios eigos režimu apskaičiuojama pagal 7 formulę, tik lokomotyvo pagrindinė lyginamoji varža imama tuščiosios eigos režimu.

Kai traukinys juda greičiu =47 km/h, tai jo pagrindinė lyginamoji varža traukos režimu:

Absoliuti traukinio pagrindinė varža tuščiosios eigos režimu apskaičiuojama pagal (8) formulę, tik lokomotyvo pagrindinė lyginamoji varža imama tuščiosios eigos režimu.

Kai traukinys juda greičiu =47 km/h, tai jo pagrindinė lyginamoji varža tuščiosios eigos režimu:

Papildomos varžos – tai laikinai veikiančios varžos, kurios atsiranda tik esant tam tikromis judėjimo (kelio) sąlygoms. Prie jų priskiriamos įkalnių, išilginių kelio vingių (kreivių), inercijos, žemos oro temperatūros, priešpriešinio ir šoninio vėjo, keleivinių vagonų generatorių varžos

Pajudėjimo iš vietos varža – pasireiškia, kai vyksta traukinio pajudėjimas iš ramybės būsenos, pradedant lokomotyvu ir baigiant paskutiniu vagonu.

Lyginamoji varža traukiniui su riedėjimo guoliais pajudant iš vietos, apskaičiuojama pagal empirinę formulę:

Lyginamoji varža traukiniui su slydimo guoliais pajudant iš vietos, apskaičiuojama pagal empirinę formulę:

Generatoriai naudojami vagono apšvietimui, variklinių ventiliatorių, radijo įrengimų maitinimui. Šiems generatoriams veikiant, susidaro papildomas pasipriešinimas vagono judėjimui, kurio dydį nusako įrengtų elektros įrengimų galingumas ir jų apkrovimas.

čia: ′ vidutinė vienam vagonui tenkanti generatoriaus galia, kW; qv – vagonų masės vidurkis, t;v – traukinio judėjimo greitis, km/h.

Kai traukinys juda greičiu =47 km/h, tai jo lyginamoji vagonų povagoninių generatorių varža traukos režimu:

Kai traukinio greitis =47 km/h, tai jo absoliuti vagonų povagoninių generatorių varža:

čia – redukuojamų elementų nuolydis ir ilgis, ‰ ir m; – redukuoto ruožo nuolydis ir ilgis, ‰ ir m.

Lokomotyvo lyginamoji pagrindinė varža 0 ′ apskaičiuojama pagal (4) formulę, o sąstato – pagal (3) formulę.

Kai traukinio greitis =0 km/h, tai sąstato lyginamoji pagrindinė varža (pagal 3 formulę):

  • Microsoft Word 859 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 47 puslapiai (5966 žodžiai)
  • Universitetas
  • Gytis
  • Traukinio važiavimo tarpstočiu parametrų apskaičiavimas kursinis
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Traukinio važiavimo tarpstočiu parametrų apskaičiavimas kursinis. (2017 m.). https://www.mokslobaze.lt/traukinio-vaziavimo-tarpstociu-parametru-apskaiciavimas-kursinis.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 19:27
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo