UAB „Knitas“ gaminamos produkcijos asortimento įvertinimas


Įvadas. Problemos ir tikslų formulavimas. Tyrimo plano parengimas. Tyrimo hipotezės. Tyrimo metodika. Imčių atrinkimas. Duomenų rinkimas. Duomenų analizavimas. Tyrimo išvadų pateikimas. Priedai.


UAB "Knitas" savo veiklą pradėjo 1995 metais kaip šeimos verslo individuali įmonė "Gargždų Pirštinių Mezgykla". Įmonė gamino didelį asortimentą vaikiškų, moteriškų ir vyriškų pirštinių. Bėgant laikui įmonė plėtėsi ir stiprėjo. Pradėtos gaminti kepurės, šalikai ir darbo pirštinės. 2003 metais įmonė pirmoji Lietuvoje pradėjo gaminti pirštuotas besiūles kojines, kurios dėl išskirtinės kokybės ir gerų higieninių savybių greitai išpopuliarėjo. 2006 metais įmonėje įdiegta speciali vilnonių gaminių apdirbimo technologija, kuri ypač paklausi tarp užsienio užsakovų. Turėdami aiškią viziją tapti tekstilės gaminių etalonu, nuolat siekia rinkai pateikti aukščiausios kokybės gaminius, tad užsitarnavo gerą vardą ne tik Lietuvoje, bet ir tarp Vakarų bei Šiaurės Europos vartotojų.

Gargždų pirštinių mezgyklos savininkai antrą dešimtmetį plėtoja šeimos verslą. Konkuruoti rinkoje su itin pigiomis kiniškomis prekėmis nėra lengva. Savininkai nuolat stebi, vertina rinką - stengiasi gaminti tai, ko neįveža iš Kinijos, nes konkuruoti su jų žemomis kainomis nepajėgtų. Nors žmonės jau pradeda labiau vertinti kokybę. Didžiausias jų konkurentas yra netinkama šilta žiema. Tada sumažėja gaminių poreikis. Dabar prasidėjus ekonominei krizei produkcijos perkamumas labai sumažėjo. Norėtųsi daugiau gaminių realizuoti vietinėje Gargždų rinkoje.

Tyrimo problema – kaip vartotojai vertina UAB „Knitas“ gaminamą produkciją Gargždų miesto rinkoje.

Tyrimo tikslas – išsiaiškinti UAB „Knitas“ vartotojų nuomones apie gaminamą produkcija ir jų kokybę.

2. Apklausti vartotojus ir išsiaiškinti jų nuomonę apie įmonės gaminius ir jų kokybę.

3. Išanalizuoti, susisteminti duomenis į reikšmingą informaciją, kuri padėtų išspręsti

2) Reklamos stoka įtakoja, kad įmonės tekstilės gaminių perkamumas yra nedidelis.

3) Vartotojai pirmenybę teikia gaminio kainai, o ne kokybei, renkasi pigesnes prekes.

Generalinė visuma – tai Gargždų miesto gyventojai, kuriuos reikia ištirti. Pasirinkta tyrimo imtis – netikimybinė. Sudarant imtį svarbu, kad ji atspindėtų populiacija. Šitame mieste gyvena apie 16 tūkst. gyventojų. Imties dydis apskaičiuotas pagal paskaitoje pateiktą formulę:

Taigi nustačiau, kad tyrimas turėtų apimti 391 žmogų. Tačiau dėstytojui leidus imtis sudarys tik 10% nuo apskaičiuoto imties dydžio, t.y. 39,1. Apklausti reikės 40 respondentų.

Šiame etape kaip pirminių duomenų rinkimo metodas naudojama apklausa, nes jos metu vartotojai tiesiogiai gali išsakyti savo nuomonę apie UAB „Knitas“ gaminamą produkciją ir jų kokybę. Šis tyrimo būdas leidžia išsiaiškinti pirkėjų sprendimus ar veiksmus sąlygojančias priežastis, pvz. kodėl vartotojai vienaip ar kitaip vertina prekę, vienaip ar kitaip elgiasi ir pan.

  • Microsoft Word 63 KB
  • 2021 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (2369 žodžiai)
  • Kolegija
  • Evita
  • UAB „Knitas“ gaminamos produkcijos asortimento įvertinimas
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
UAB „Knitas“ gaminamos produkcijos asortimento įvertinimas . (2021 m.). https://www.mokslobaze.lt/uab-knitas-gaminamos-produkcijos-asortimento-ivertinimas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 13 d. 19:59
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo