Vartotojų pasitenkinimo vertinimas turizmo įmonėse



Baigiamojo darbo tema - Vartotojų pasitenkinimo vertinimas sveikatingumo paslaugas teikiančiose įmonėse (Consumer satisfaction evaluation in health service enterprises).
Raktiniai žodžiai: vartotojas, sveikatingumo paslaugos, pasitenkinimo vertinimas.
Darbo objektas – Vartotojų pasitenkinimo lygis.
Darbo tikslas – nustatyti vartotojų pasitenkinimo lygį sveikatingumo paslaugas teikiančiose įmonėse.
Darbo uždaviniai:
1.Nusakyti sąvokos „vartotojas“ esmę;
2.Nurodyti vartotojų, pirkėjų ir klientų sąvokų skirtumus;
3.Apibūdinti vartotojų pasitenkinimą paslaugomis;
4.Pateikti sveikatingumo paslaugų charakteristiką;
5.Nustatyti, kokiomis priemonėmis sveikatingumas skatinamas Lietuvoje;
6.Išsiaiškinti, kokios įmonės Kauno mieste teikia sveikatingumo paslaugas.
Hipotezė Nr.1:
Vartotojai nėra patenkinti įmonių, teikiančių sveikatingumo paslaugas, veikla Lietuvoje ir vis dažniau renkasi užsienyje veikiančias panašaus pobūdžio įmones.
- Microsoft Word 77 KB
- 2013 m.
- 22 puslapiai (4969 žodžiai)
- Universitetas
- Karolina
-