VDV pamatinio rėmo bloko stovo cilindrų ivorių defektai jų remonto budai



Remontuojant bloką didelį dėmesį skiria atraminio paviršiaus būklei. Pabaigoje nelygumai nustatomi demontuojamajame bloke su kontroline liniute arba triukšmu.
Įtrūkimai surandami lengvu stuksenimu šaltkalvio plaktuku. Įtartinas vietas įdėmiai apžiūrimos 8-10 kartų padidinimo lūpa. Įtrūkusius blokus remontuojam virinant. Uždeda metalinius antdėklus sąvaržomis.
Ketiniai blokų cilindrai su įtrūkimais. Esantys išilgai cilindro ašies arba su nedideliu nukrypimu nuo jos galima remontuoti virinant. Blokai su įtrūkimais esantis bet kokioj padėty taip pat taisomi virinant, bet esant ankeriniams ryšiams, iškraunant įtrūkimų vietą nuo įtempimų.
Blokuose neturinčiuose ankerinių ryšių, įtrūkimuose esančiuose skersai cilindro ašies atžvilgiu. Statomi plieniniai antdėkliai ant sraigtų su tarpine iš lakštinio švino, raudono vario arba gumos.
Suremontuotą bloką išbando, kad jis butų hermetiškas. Paskui padengia gruntu ir išdažo drėgmei ir tepalams atspariais dažais.
Pagrindiniai cilindru įvorių defektai gali būti: išdilimas (bačkos, elipsės forma); nuodegų atsiradimas; korozija (sandarinimo vietų nehermetiškumas; mikro įtrūkimai (viršutinėje įvorės dalyje); sandarinimo vietų išėsdinimas ir išdilimas; nuodegos ant langų (2-čiams varikliams); užsikoksavimas lubrikatorinių tepimo kanalų; vertikalūs įbrėžimai. Nuvalys vidine darbini paviršių, matuoja įvorės diametrą mikrometriniais arba indikatoriniais vidmačiais su tikslumu iki 0.01 mm. Išmeros nuimamos keliose pjūviuose dviejose tarpusavyje statmenose plokštumose (laivo priekis – laivagalis, dešinės – kairės bortas). Pirma pjūvį ima atstumu 10-20 mm nuo darbinio paviršiaus ribos, sekančius kas 200-300 mm pagal aukštį (paprastai eksploatavimo variklio instrukcijoje yra cilindro įvorės išmatavimo eskizas).
- Microsoft Word 667 KB
- 2010 m.
- 11 puslapių (1125 žodžiai)
- Universitetas
- Vytenis
-