Verslo planavimas skaidrės



Šis žingsnis leidžia tiksliai parengti planą. Alternatyvų patikrinimo būdai: Imituoti raidos tendenciją; Sekti konkurentų elgesį; Pasikvietus ekspertus ir darbuotojus.
Trumpalaikiai; Vidutinės trukmės (1 – 3 m.); Ilgalaikiai (strateginiai).
Planui realizuoti numatoma: politika (kaip bus realizuojami tikslai); taisyklės; procedūros.
Rinkodara Rinkos apžvalga. Konkurencijos analizė. Rinkodaros planas. a) pardavimo strategija; b) kainodaros strategija; c) reklama ir rėmimas.
Verslo plano struktūra ir detalizavimo lygis priklauso nuo steigiamos įmonės, įgyvendinamo projekto apimties, veiklos srities. Verslo planas turi būti 10 – 30 lapų.
Reikia pateikti pavadinimą ir nusakyti jo esmę. Aptarti verslo sritį, t.y. šaką, įvertinti ją dabartinės būklės bei ateities tendencijų požiūriu. Aprašyti naujo sumanymo teikiamas galimybes ir apibrėžti jų realizavimo sąlygas. Aptarti idėjos privalumus, pagrįsti tyrimais.
Tai viena svarbiausių plano dalių. Nustatyti savo sumanymo rinkodaros tikslus, juos išreikšti matuojamais dydžiais ir susieti su konkrečiais laikotarpiais. Pateikti rinkodaros strategiją, kuri apima rinkos segmentavimą bei tikslinių segmentų išskyrimą, produkto kainodaros paskirstymo bei skatinimo sprendimus šiems segmentams pasiekti.
Nurodyti rinkodaros veiklos skatinimo būdus. Aptarti reklamą bei skatinimo programas, kurios padės produktą įvesti į rinką. Pateikti rinkodaros veiklos išlaidas. Detalus rinkodaros planas nusako, kas turi būti padaryta, kaip tai bus padaryta, kas tai darys; visuose šiuose etapuose būtina nurodyti pateiktų duomenų šaltinius i analizėms atlikti taikytus metodus.
Nurodomi įmonės vadovai, jų pareigybės, atsakomybė ir patyrimas.
- MS PowerPoint 16 KB
- 2015 m.
- Lietuvių
- 34 puslapiai (942 žodžiai)
- Universitetas
- Danutė
-