AB „AUGA group“ veiklos ekonominis vertinimas



Akademinio sąžiningumo deklaracija. Summary. Paveikslų ir lentelių sąrašas. Įvadas. AB ,,auga group“ aplinka. AB ,,AUGA group“ vidinė aplinka. AB ,,AUGA group“ išorinė aplinka. AB ,,auga group“ ištekliai ir jų vertinimas. Darbuotojų skaičius ir jų struktūra. Įmonės turtas ir jo struktūra. Įmonės finansiniai ištekliai ir jų struktūra. Įmonės veiklos sąnaudos ir jų struktūra. AB ,,auga group“ veiklos efekto ir. Efektyvumo vertinimas. Veiklos efekto (rezultatų) kitimas. AB ,,AUGA group“ veiklos ekonominis efektyvumas ir jo kitimas. AB ,,AUGA group“ veiklos tobulinimo galimybės. Išvados. Literatūra ir kiti informacijos šaltiniai.
Strengthening of the Consumer Loyalty of the Store ,,AUGA group”. Supervisor Lecturer Valdemaras Makutėnas. Kauno Kolegija, Faculty of Business, Department of Companies Administration. - Kaunas, 2019. 26 pages.
Methods of the (professional BA thesis) – analysis and synthesis, induction and deduction, comparisons and graphical representation.
In 2 practical part of the work analyzes the number of employees and their structure, the company's assets and its structure, financial resources and their structure, operating costs and their structure. Trends in company resources and their causes are identified.
In 3 practical part of the work analyses company's performance results, their variation is analyzed, the economic efficiency of the company's activity is evaluated, the possibilities of improvement of the company's activity are determined by calculating profitability, stability and liquidity indicators.
The company has too little advertising on TV and stands. Therefore, we believe that if a company chooses the right advertising campaign and promotes its products and activities, it will attract more customers.
The work consists of 26 pages, 10 tables, 9 pictures, 5 references and sources of information. TURINYS
Darbo tikslas – ekonomiškai įvertinti AB ,,AUGA group“ veiklą ir numatyti veiklos gerinimo galimybes. Šiam tikslui iškelti uždaviniai:
Darbo struktūra - teorinėje kursinio darbo dalyje aprašoma įmonės charakteristika, bendrovės įkūrimo istorija, įmonės dydis bei teisinis statusas, aptariama įmonės veikla bei organizacinė struktūra nurodant kokioje rinkos struktūroje veikia įmonė, pažymint konkurentus, vartotojus ir reklamos strategijas.
Skyriuje pateikiama trumpa įmonės charakteristika, aprašant bendrovės įkūrimo istoriją, įmonės dydį bei teisinį statusą, apibūdinama įmonės veikla bei organizacinė struktūra, nurodant kokioje rinkos struktūroje veikia įmonė, pažymint konkurentus, vartotojus ir reklamos strategijas.
Tikslas: ekologišką tvariai užaugintą maistą padaryti prieinamą visiems, siekti vartotojų pasitikėjimo užtikrinant, kad maisto produktai buvo užauginti laikantis ekologinės gamybos reikalavimų, nenaudojant sintetinių trąšų, pesticidų, genetiškai modifikuotų organizmų (GMO) ir kitų ekologinėje žemdirbystėje draudžiamų medžiagų, taip pat, kad galutinio vartojimo produktuose nėra sveikatai nepalankių priedų ir konservantų. AUGA group” tvarios ekologinės žemdirbystės vizija – dirbamuose laukuose naudoti beariminę (angl. „min-till“) techniką, kuri būtų aprūpinama biodujų degalais. Taip pat siekti, kad ūkiuose naudojami traktoriai ir transporto priemonės būtų aprūpinami biodujų degalais, gaminamais iš mūsų integruotuose ūkiuose surenkamų organinių atliekų. Įmonė vysto žiedinę ūkininkystę, efektyviai išnaudodama skirtingų ūkio šakų sinergiją. Tam investuojama į beariminių technologijų įsigijimą, industrinės biodujų gamybos efektyvumo tyrimus ir siekiama pritraukti papildomų investicijų šios vizijos įgyvendinimui užtikrinti.
Konkurencija tarp įmonių skatina žemesnes kainas, kokybiškesnį aptarnavimą bei didesnį siūlomų prekių asortimentą. Savo ruožtu AB ,,Auga group‘‘ bėgant laikui atnaujina įrangą, įdiegia naujas technologijas, pritraukia naujus investuotojus, tam, kad pirmautų tarp konkurentų.
- Microsoft Word 1303 KB
- 2019 m.
- Lietuvių
- 26 puslapiai (5309 žodžiai)
- Kolegija
- Karina
-