AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija“ Klasco



Įvadas. Apie bendrovę. Koncernas „Achemos grupė“. AB „Klaipėdos Jūrų krovinių kompanijos“ vadovybė. Terminalai. Krovos terminalas. Birių trąšų terminalas. Skystų trąšų terminalas. Grūdų terminalas. Jūrų perkėlos (Ro-ro) kroviniai. Paslaugos. Krovos paslaugos. Sandeliavimo paslaugos. Sandėliai-Šaldytuvai. Logistikos paslaugos. Vilkikų paslaugos. AB kjkk „Klasco“ ir UAB kjkk „Bega“ palyginimas. Išvados. Literatūra.
Referato tikslai: Aprašyti AB „Klaipėdos Jūrų krovinių kompaniją“ (KLASCO) ,jos veiklą,vadovybę, esančius terminalus ,jų sudėtį. Taip pat aprašyti kompanijos teikiamas paslaugas.
Palyginti KLASO kompajijos krovą su KJKK „Bega“ krova 2012-2013 metais.
AB „Klaipėdos Jūrų krovinių kompanijos“ įkūrėjas yra Bronislovas Lubys (1938-2011). Dabartinę KLASCO vadovybę sudaro:
1 diagrama. AB „Klaipėdos Jūrų krovinių kompanijos“ krovinių struktūra 2015 metais.
Mažesniąją dalį sudaro generalinių ir skystų krovinių grupės. Skystieji kroviniai sudaro 10% ,o generaliniai tik 6% visų krovinių.
2 diagrama. AB „Klaipėdos Jūrų krovinių kompanijos“ krovos apyvarta mln.litų
Terminalas veikti pradėjo 2004 metų liepos mėnesį. Sandėliuose yra sumontuota "Cleveland Cascade" sistema, sauganti krovinį nuo sugadinimo ir dulkių.
Kraunami kroviniai (birios trąšos)Kalio chloridas, karbamidas, DAP,MAP,NPK, KAN, amonio sulfatas ir kt.
AB „Klaipėdos Jūrų krovinių kompanijos“ grudų terminale yra kraunami kviečiai, miežiai, rugiai ir kitos grūdinės kultūros.
Jūrų perkėlos pagrindinės teikiamos paslaugos, tai visos paslaugos Ro-Ro keltams, geležinkelio vagonų pakrovimas/iškrovimas į/iš keltus, taip pat paslaugos keleiviams ir krovinių sandėliavimo ir saugojimo atviro ir uždaro tipo sandėliuose.
Pagrindinės kompanijos teikiamos paslaugos: krovos, sandėliavimo, sandėliai- šaldytuvai, logistikos, vilkikų teikiamos paslaugos.
KLASCO veikia penki specializuoti terminalai. Tarp jų vienas didžiausių Baltijos jūros regione Ro-Ro terminalas, didžiausias Klaipėdoje grūdų eksporto terminalas. Per KLASCO skystų ir birių trąšų terminalus savo produkciją eksportuoja pagrindiniai regiono gamintojai - Lietuvos „Achema“ ir Baltarusijos „Belaruskalij“. Bendrovės terminalai išsidėstę didesnėje nei 100 hektarų teritorijoje. Vien dengtuose sandėliuose kompanija krovai į laivus gali sukaupti apie 300 tūkst. tonų įvairių krovinių, KLASCO atvirų krovinio sukaupimo aikštelių plotas yra didžiausias Klaipėdos uoste. Pagrindinė dalis teritorijos yra šalia giliavandenių krantinių, prie kurių leistina laivų grimzlė yra 13,8 metrų. Ateityje leistiną laivų grimzlę numatyta dar didinti, siekiant aptarnauti Baltmax tipo laivus.
Kompanija šiuo metu vykdo plačią investicinę programą, kuri yra nukreipta į dešimties metų ir tolimesnę perspektyvą, siekiant užtikrinti augančius klientų poreikius.
Vienu metu atvirose ir uždarose saugyklose gali būti sukaupta iki 1 mln. tonų įvairių krovinių. Didžiausi sandėlių ir saugyklų plotai skirti birioms ir skystoms trąšoms, grūdams, atviros aikštelės daugiausia naudojamos metalurgijos pramonės produkcijos kaupimui ir krovai į laivus.
Visi KLASCO sandėliai turi muitinės sandėlio statusą, bendro A tipo ir E - prailginto laikymo.
KLASCO su verslo partneriais vykdo šaldytų maisto produktų (vištiena, žuvis ir kt.) krovą Klaipėdos uoste. Produkcijos sandėliavimui naudojamas modernus 31 tūkst. tonų talpos sandėlis – šaldytuvas. Prie pat krantinių stovintys šaldytuvai atitinka griežtus ES veterinarijos standartus. Juose užtikrinamas visiškas produktų saugumas - temperatūrinis režimas iki minus 25 laipsnių pagal Celsijų. Šaldytos produkcijos sandėliai orientuoti į importuojamų krovinių srautus.
- Microsoft Word 403 KB
- 2018 m.
- Lietuvių
- 13 puslapių (2385 žodžiai)
- Kolegija
- Kristina
-