Klaipėdos jūrų krovinių kompanija Klasco



Lietuvos aukštoji jūreivystės mokykla. uosto ekonomikos ir vadybos katedra. Klasco istorija. Prieš 70 metų. 1975 m. Metalo krova. 2021 m. Skystų trąšų krova. Įmonės ir veiklos aprašymas. AB "Klaipėdos jūrų krovinių kompanija" (KLASCO) yra aukšto technologinio lygio uosto įmonė. Įmonės aprašymas. Bendrovė nuomoja dvi atskiras uosto teritorijas. Ypatumai. KLASCO turi galimybę priimti ne tik visų tipų „Panamax“. Įmonės veikla. Penkiuose specializuotuose (generalinių krovinių. Darbuotojai. Darbuotojų skaičius 592 darbuotojai. Statistika. Klasco pajamos ir pelnas.
Prieš 70 metų Lietuvos valstybės pastatyto tuomet modernaus Klaipėdos jūrų prekybos uosto tradicijas tęsianti įmonė, atgavus šaliai nepriklausomybę, buvo išskaidyta atskiriant funkcijas ir veiklas. Reformos padėjo atsikratyti sovietinės sistemos sukurto uosto modelio ir sukūrė prielaidas kurti pažangų tarptautinės prekybos kompleksą. Pakeitus valstybinės įmonės pavadinimą, nustačius naujas teritorijos ir krantinių ribas, 1995 metų gegužės 3 dieną ji įregistruota kaip akcinė bendrovė “Klaipėdos jūrų krovinių kompanija” su tarptautiniu prekiniu ženklu KLASCO. 1999 metų kovo 3 dieną bendrovė buvo privatizuota ir priklauso lietuviško kapitalo koncernui “Achemos grupė”.
Šiaurinėje dalyje veikla vykdoma specializuotuose uždaros technologijos terminaluose.
Smeltės pusiasalyje veikia Jūrų perkėlos terminalas. Čia švartuojami keltai jūrų linijomis.
Penkiuose specializuotuose (generalinių krovinių, biriųjų, skystųjų trąšų, grūdų,) terminaluose krauna ir sandėliuoja biriąsias, skystąsias ir pakuotas trąšas, metalo produkciją ir žaliavas, grūdines kultūras, kitus birius ir suverstinius krovinius.
- MS PowerPoint 4136 KB
- 2021 m.
- Lietuvių
- 11 puslapių (393 žodžiai)
- Kolegija
- Henrikas
-