AB „Linas“ veiklos analizė, problemų sprendimo galimybės


Įvadas. Teoriniai aspektai. AB „Linas“ veiklos analizė. AB „Linas“ veikla. Įmonės rizikų valdymas. AB „Linas“ pardavimai. Problemų sprendimo galimybės. AB „Linas“ PEST analizė. AB „Linas“ ssgg (swot) analizė. AB „Linas“ problemų analizė. Išvados. Literatūra.


Taigi, galima teigti, jog AB „Linas“ net 86,8 procentus visos produkcijos eksportuoja ir užsienio rinkoje užima stiprią poziciją. Matome, jog šios įmonės pardavimai Lietuvoje yra tik 13 procentų, nes lininių drabužių paklausa nėra didelė, dėl klimato vyraujančio Lietuvoje bei dėl gaminių aukštų kainų. Didžiausia dalis parduodamos produkcijos (penktadalis visos produkcijos) yra eksportuojama į Ispaniją, kurioje dėl šilto klimato lininė produkcija yra ypač populiari. Taip pat, 14 procentų AB „Linas“ produkcijos yra eksportuojama į Švediją, kurioje yra labai vertinama kokybė, užsakymų vykdymas laiku, todėl galima teigti, jog šios įmonės parduodami gaminiai yra aukštos kokybės ir atitinka griežtus švedų reikalavimus. Nors Estija nėra labai toli nuo Lietuvos, tačiau į šią šalį yra eksportuojama tik 3 procentai įmonės produkcijos tai yra dėl didelės konkurencijos tekstilės pramonėje šioje šalyje.

PEST analizė – tai, modelis, kuris yra naudojamas nustatyti tendencijas ir tobulinąsi keturiose srityse:

Kadangi šiuo metu Lietuva yra pakilimo stadijoj, todėl yra geros sąlygos tiek pirkėjams ir tiek tiekėjams, yra didesnė prekių pasiūla ir paklausa, todėl pardavimo pajamos nuolat auga.

Kadangi yra žemas nedarbo lygis valstybėje, todėl bus sunku surasti kvalifikuotų darbuotojų, bus reikalingos didesnės lėšos jų apmokymams, tai sąlygoja didesnes išlaidas.

Įmonėje yra pažangios technologijos, nuosava kokybės laboratorija, įmonė turi savo elektroninę parduotuvę, bet nemaža dalis naudojamų technologinių įrengimų yra seni, nusidėvėję, reikalaujantys investicijų į jų remontą ir priežiūrą.

Taigi, atlikę PEST analizę, matome, jog įmonės veiklai įtaką daro ekonominė aplinka – Lietuvos ekonomika šiuo metu yra pakilimo stadijoj, todėl yra geros sąlygos tiek pirkėjams ir tiek tiekėjams, yra didesnė prekių paklausa, todėl pardavimo pajamos nuolat auga. Taip pat, žemas nedarbo lygis sukelia keblumų ieškant kvalifikuotų darbuotojų, šalyje vyraujančios aukštos komunalinių išteklių kainos, dideli mokesčiai lemia didesnes įmonės išlaidas, tačiau augančios tekstilės kainos padeda įmonei uždirbti daugiau. Be abejo, įmonei turi įtakos socialinė – kultūrinė aplinka. Kadangi įmonės produkcijos kainos yra aukštos, jos yra nepriimtinos mažesnes pajamas turintiems žmonėms, todėl tai stabdo įmonės veiklą. Viena iš svarbiausių tai, mokslinė – technologinė aplinka. Įmonėje „Linas“ yra pažangios technologijos, nuosava kokybės laboratorija, tačiau nemaža dalis naudojamų technologinių įrengimų yra seni, nusidėvėję, reikalaujantys daug investicijų į jų remontą ir priežiūrą, todėl seni ir neprižiūrėti įrenginiai stabdo įmonės veiklą, jiems reikia skirti daug lėšų, tačiau galima pastebėti, jog įmonė stengiasi išspręsti šią problemą ir įrenginiai po truputį yra atnaujinami. Taip pat, šiuolaikinė visuomenė yra neįsivaizduojama be interneto ryšio ir jo teikiamų privalumų, todėl AB „Linas“ savo produkciją pardavinėja ir internetinėje parduotuvėje, o tai skatina įmonės veiklą, daugiau žmonių sužino apie šios įmonės parduodamus gaminius.

  • Microsoft Word 64 KB
  • 2019 m.
  • Lietuvių
  • 18 puslapių (3112 žodžiai)
  • Kolegija
  • Laura
  • AB „Linas“ veiklos analizė, problemų sprendimo galimybės
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
AB „Linas“ veiklos analizė, problemų sprendimo galimybės. (2019 m.). https://www.mokslobaze.lt/ab-linas-veiklos-analize-problemu-sprendimo-galimybes.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 14:30
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo