Grožio paslaugų administravimas ir rėmimas



Grožio paslaugų administravimas ir rėmimas. Pagrindinės sąvokos. Kainų politikos tikslai. Kainų strategijos ypač reikalingos, kai. Kainų mažinimas ir didinimas. Priimant sprendimus, susijusius su paslaugų kainų nustatymu, būtina įvertinti. Organizacijos siekiai. Nustatant paslaugų kainą remiantis sąnaudomis, organizacija pirmiausia apskaičiuoja sąnaudas ir prideda pelno normą. Prekės kaštai. Sąnaudų analizė. Paklausos lankstumas. Organizacijos turi atsargiai mažinti kainas.
Prekių ir paslaugų perteklius Rinkos dalies mažėjimas Siekimas vyrauti rinkoje.
Organizacijos siekius, sąnaudas, paklausos elastingumą kainai, kainos lankstumą, konkurenciją, marketingo kompleksą.
Paprastai organizacijos nustato vieną iš keturių kainodaros tikslų: ■ pelno maksimizavimą, ■ pardavimų didinimą, ■ rinkos dalies didinimą, ■ konkurencinį pranašumą.
Kaina = kintamosios sąnaudos + pastoviosios sąnaudos + pelno norma.
Paslaugos paklausos lankstumą veikia: ■ pakeičiančios ir papildančios viena kitą paslaugos, ■ santykis su konkurentų kainomis, ■ paslaugos vartojimo pobūdis, ■ asmeninės vartotojo charakteristikos, ■ laikas.
- MS PowerPoint 47 KB
- 2016 m.
- Lietuvių
- 13 puslapių (531 žodžiai)
- Gimnazija
- Livija
-