„IKEA“ inovacijos ir pokyčiai


„IKEA“ inovacijos ir pokyčiai. „IKEA„ plėtra. Mano kaip „IKEA“ įmonės vadovės pokyčių įgyvendinimo planas. „IKEA“ TV reklamos komercinė žinutės reikšmė. Ar norėčiau vadovauti „IKEA“ parduotuvei? Šaltiniai.


Sparčiai tobulėjančios technologijos ir naujovės pasaulyje taip pat pastūmėjo „IKEA“ sukurti elektroninį įmonės puslapį, kuriame kiekvienas žmogus matytų siūlomas prekes ir galėtų jas įsigyti.

Šioje „IKEA“ TV reklamoje vaizduojama į lauką išmesta lempa, palikta lietingą naktį viename iš Amerikos miestų. Žmogus žiūri į kamerą ir kalba užjaučiančiu švedišku akcentu jog dauguma iš mūsų jaučiamės blogai dėl šios lempos, todėl kad mes esame pamišę. Reklama siunčia žmonėms žinutę jog nereikia prisirišti prie daiktų ir gailėti juos išmesti, kai vietoj jo galima pakeisti kažką naujo, labiau patobulinto, šiuolaikiško. Dauguma žmonių yra linkę vengti naujovių, nes bijo jog naujas daiktas nebus toks geras kaip senasis.

Darbas IKEA parduotuvėje, mano nuomone, be galo įdomus ,nes įmonė įkvepiančios, smagios ir nenuobodžios aplinkos dalis, nuolat juda į priekį, todėl aš su malonumu vadovaučiau šiai įmonei, nes esu asmenybė mėgstanti kurti, tobulėti, priimti ir įgyvendinti įvairius gyvenimo iššūkius.

  • Microsoft Word 504 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 8 puslapiai (1086 žodžiai)
  • Kolegija
  • Arnas
  • „IKEA“ inovacijos ir pokyčiai
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
„IKEA“ inovacijos ir pokyčiai. (2017 m.). https://www.mokslobaze.lt/ikea-inovacijos-ir-pokyciai.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 17:54
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo