Prekės ženklo „Ikea“ rinkodaros priemonių tobulinimas



Prekės ženklo „ikea“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas. IKEA pristatymas. IKEA konkurentų analizė. Rinkos segmentavimas. Pozicionavimas. IKEA kiekybinis tyrimas. IKEA kiekybinio tyrimo rezultatai. Kaip dažnai esate patenkinti IKEA prekių kokybe? Tyrimo išvados. Dabar naudojamos IKEA rinkodaros priemonės. Siūlomos rinkodaros priemonės. Išvados. Prekės ženklo „ikea“ rinkodaros priemonių tobulinimo planas.
Darbo tikslas : išanalizuoti ir pateikti įmonės „IKEA“ rinkodaros priemonių tobulinimo planą. Darbo uždaviniai: Išsiaiškinti efektyviausias rinkodaros priemones, kurias naudoja IKEA ir rekomenduoti kitas galimas rinkodaros priemones; Atlikti rinkos apklausą ir išanalizuoti gautus apklausos duomenis ir pateikti išvadas; Išanalizuoti prekės ženklo IKEA poziciją baldų gaminimo rinkoje; Parengti prekės ženklo IKEA rinkodaros priemonių tobulinimo planą.
IKEA – 1943 m. liepos 28d. įsikūręs Švedijos kapitalo Nyderlanduose daugianacionalinis konglomeratas, kuris projektuoja ir parduoda baldus, virtuvės prietaisus bei namų aksesuarus, taip pat kitas prekes ir namų paslaugas. IKEA yra laikoma didžiausia pasaulyje baldų pardavėja. IKEA yra vertybėmis besivadovaujanti tarptautinė įmonė, kurios narius vienija gyvenimo namuose aistra. Kiekviena IKEA prekė kuriama turint tikslą: kad gyvenimas namuose būtų gražesnis.
Konkurentų analizei buvo pasirinkti “Pigu.lt” ir “JYSK” prekės ženklai. Analizėje prekių ženklai buvo vertinami pagal įvaizdį, kokybę, žinias ir informaciją, klientų aptarnavimą, rinkodarą, produkto kainą ir išskirtinumą bei klientų lojalumą. Išanalizavus IKEA prekinį ženklą, galima teigti, kad šios įmonės įvaizdis yra geriausias, kokybė atitinka kainą. Įmonė naują informaciją pateikia sklandžiai ir naudoja daugelį kanalų jai sklisti. Klientų aptarnavimas yra įvertinamas aukščiausiai, naudoja daug rinkodaros priemonių, tokių kaip: vaizdo įrašų rinkodara, socialinių tinklų rinkodara ir kt. Gaminiai išsiskiria moderniu ir natūraliu dizainu bei ekologiškumu, o klientai yra lojalūs ir beveik visada sugrįšta.
Prekės ženklas IKEA atitinka masinės rinkodaros segmentavimo lygi, nes siūlo gaminius, kurių reikia ir kurie tinka beveik kiekvienam vartotojui. Bėgant laikui ir didėjant reklamos kiekiui vis sunkiau taikyti masinę rinkodarą, todėl vis dažniau yra pritaikoma ir mikrorinkodara, būtent rinkos segmento lygis. Dažnu atveju rinkos segmento rinkodara yra pranašesnė už masinę rinkodarą, nes parduodamos prekės ar teikiamos paslaugos atitinka ne tik bendrus segmento poreikius, bet ir kai kuriuos individualius. IKEA naudojasi tuo ir gali pasiūlyti labiau individualizuotas prekes ar paslaugas geresne kaina bei prekės ženklui yra lengviau organizuoti komunikacijos būdus ir pasiskirstymo kanalus. IKEA prekės ženklo pirkėjų ir naudotojų amžius yra nuo 20 iki 34 metų.
- MS PowerPoint 1027 KB
- 2024 m.
- Lietuvių
- 18 puslapių (1399 žodžiai)
- Kolegija
- Akvilė
-