Įmonės reklamos efektyvumas


Tyrimo aktualumas. Tyrimo problema. Tyrimo objektas. Tyrimo tikslas. Tyrimo uždaviniai. Tyrimo strategija. Tyrimo procesas. Tyrimo etika. Tyrimo imtis. Tyrimo metodai bei duomenų analizės metodai. Tyrimo instrumentas.


Tyrimo aktualumas – Šiuolaikinėje visuomenėje reklamos poveikis sudaro didžiulę įtaką įmonės pelnui, tad labai svarbu įsiaiškinti ar įmonės reklama yra efektyvi ir veiksminga. Kokie veiksniai lemia jos efektyvumą. Taip pat sužinoti kaip įmanomą sumažinti išlaidas ir gauti maksimalų pelningumą.

Tyrimo problema – Koks „X“ įmonės reklamos efektyvumas?

Tyrimo tikslas – Ištirti „X“ įmonės reklamos efektyvumą.

Tyrimo uždaviniai:

Paaiškinti ir Išskirti reklamos priemonių sampratą ir efektyvumo įvertinimo prielaidas.

Apibrėžti reklamos priemonių efektyvumo tobulinimo teorinius sprendimus

Nustatyti „X“ įmonės reklamos efektyvumo naudą įmonei.

Apibendrinant galima išskirti pagrindinius skirtumus, tarp Donič Jekaterina ir Rūtos Vainines, nes Jekaterina kalba apie reklamą kaip vaizduojamosios meno rūšį, o Rūta, kaip apie gaminio tam tikrų savybių viešinimą norint pritraukti potencialių klientų. Taip pat, galima teigti, kad reklama galima suvokti subjektyviai, tačiau šiuo atveju reklama suvokiama kaip vaizduojamoji meno rūšis, kuri gali būti vaizdingai naudojama norint pritraukti potencialius vartotojus į savo rinką.

Tyrimo strategija – Šio tyrimo strategija bus kiekybinė, nes bus taikoma anoniminė apklausa.

Tyrimo procesas Tyrimas bus atliekamas įmonės svetainėje nusiuntus anoniminė apklausos nuorodą. Taip, darbuotojai patogiu laiku galėsi atsakyti į klausimus susijusius su įmonės reklamos efektyvumu. Respondentu bus 30, nes iš viso darbuotojų yra 34, o 4 iš jų įmonės vadovai, tad jie apklausoje nedalyvaus. Apklausa vyks visą mėnesį, prasidės nuo 10.24 iki 11.24. Visi klausimai yra orientuoti į įmonėje dirbančius darbuotojus, todėl nesklandumu kilti neturėtų. Tyrimo trukmė maždaug iki 30 minučių, nes klausimai trumpi, aiškus. Tyrimo tipas – anoniminė apklausa internetu.

Tyrimo etika – Šiame tyrime dalyvaus tik „X“ įmonės darbuotojai. Apklausa bus anoniminė, kad būtų išvengiami atsisakymai dalyvauti apklausoje dėl asmens duomenų. Visa informacija apie apklausos riziką ir kitus dalykus bus pateikta prieš apklausa. Respondentų vardai ir pavardės bus neviešinami.

  • Microsoft Word 24 KB
  • 2023 m.
  • Lietuvių
  • 5 puslapiai (807 žodžiai)
  • Kolegija
  • Dovydas
  • Įmonės reklamos efektyvumas
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Įmonės reklamos efektyvumas. (2023 m.). https://www.mokslobaze.lt/imones-reklamos-efektyvumas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 18:08
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo