Kainodara. Kainos kėlimas, mažinimas. Priežastys.


Viesbucio kainodara. Kainų kėlimo strategija. Kainu mazinimas po pardavimo. Kainodaros referatai. Konkurentų įvertinimas, kainų mažinimas. Kainu keitimo kainodaros strategijos. Įmonės dažnai tenka keisti kainas inicijuojant kainos mažinimą ar jos kėlimą.. Konkurentu kainu mazinimas. Kainodaros procesas. Agresyvus kainos mazinimas.

Kaina. Kainų žinojimas. Kainodara. Kainų keitimas. Kainų keitimo iniciavimas. Kainų mažinimo iniciavimas. Kainų didinimo iniciavimas. Pirkėjų reakcija į kainų keitimus. Pirkėjų reakcijos į kainą tyrimai. Konkurentų reakcija į kainų keitimus. Literatūra.

Kaina, kaip išraiškos funkcija, gali būti traktuojama kaip įmonės įvaizdžio komponentas. Signalinė motyvacijos funkcijos oreantuoja į geresnį pasiūlos ir paklausos sabalansavimą, efektyvesnį išteklių naudojimą.

Kainų ir asortimento politika laikoma svarbiausiais prekybos marketingo elementais. // o ar svarbiausia mums būtent prekybos m kainodara yra procesas kuris balansuoja tarp interesų konfliktų ir yra naudojamas įvairiems tikslams pasiekti. Maža to, bendrovė nenustato vienos kainos, o kuria vieningą kainodaros sistemą, kuri apima įvairių prekių asostimento kainas. Kainodaros struktūra keičiasi kartu su besikeičiančiu produkto gyvavimo ciklu. Bendrovė koreguoja kainas, atsižvelgdama į sąnaudų ir paklausos pokyčius, į pirkėjų poreikius bei įvairias situacijas.

Keičiantis konkurencinei aplinkai, bendrovė sprendžia kad parengusios savo kainų struktūras bei strategijas, bendrovės dažnai susiduria su aplinkybėmis, kurioms esant reikia keisti kainas arba be kai kuriais atvejais bendrovė nusprendžia esant naudinga mažinti arba didinti savo prekių ir paslaugų kainas. Abiem at mažinti kainas bendrovė gali būti pastūmėta įvairių aplinkybių. Viena iš tokių aplinkybių gali būti gamybos pajėgumo perteklius. Šiuo atveju bendrovė nori didesnių pardavimų, tačiau to pasiekti intensyvesnėmis pardavimo pastangomis, tobulindama produktą ar kitomis priemonėmis nepajėgia. Ji gali atsisakyti kainodaros sek lyderį strategijos- kai kaina nustatoma tokia pati, kaip pagrindinio firmos konkurento- ir agresyviai apkarpyti savo kainas, kad padidintų pardavimus. Tačiau kaip dažnai pasitaiko, kainų mažinimas gali sukelti kainų karą, nes konkurentai stengiasi išlaikyti savo rinkos dalį.

Kita situacija, kurioje tenka nuleisti kainas, yra mažėjanti rinkos dalis, esant aršiai kainų konkurencijai.

Bendrovė gali inicijuoti kainos mažinimą ir siekdama lyderiauti rinkoje. Ji gali pasiūlyti mažesnes nei konkurentai kainas arba sumažinti jas, vildamasi laimėti didesnę rinkos dalį, d pastaraisiais metais daugelis bendrovių, priešingai, turėjo kelti kainas. Jos tai darė žinodamos, kad vartotojai, prekybos agentai ir netgi jų pardavimo personalas gali būti nepatenkinti kainų padidėjimu. Tačiau sėkmingai pakelta kaina gali stipriau padidinti bendrovės pelną. Pavyzdžiui, jei bendrovės pelningumo koeficientas yra procentai nuo pardavimų, kainos pakilimas procentu padidins pelną 33 procentais, netgi jei pardavimų apimtis nepasikeis.

Pagrindinė kainų kilimo priežastis yra sąnaudų didėjimas.

  • Microsoft Word 39 KB
  • 2010 m.
  • 7 puslapiai (1109 žodžiai)
  • Kolegija
  • Ada
  • Kainodara. Kainos kėlimas, mažinimas. Priežastys.
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Kainodara. Kainos kėlimas, mažinimas. Priežastys.. (2010 m.). https://www.mokslobaze.lt/kainodara-kainos-kelimas-mazinimas-priezastys.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 17:58
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo