Klientų aptarnavimo spragos


Įvadas. Klientų aptarnavimo samprata. UAB „Eurokos“ ssgg (swot) analizė. Klientų aptarnavimo spragos UAB “Eurokos. Išvados. Literatūros sąrašas.


Darbo tikslas: Išnagrinėti parduotuvės “Eurokos ” klientų aptarnavimo spragas bei pasiūlyti alternatyvas jų sprendimui

Darbuotojų kvalifikacijos kėlimas, kuris užtikrintų geresne darbo kokybę ir įmonė gautų didesnes pajamas.

Ne visada Eurokos parduotuvėje buna tvarka, „eurokos“ parduotuvėje kai atvežamos prekės jos paliekamos tiesiog salėje o nevežamos į sandėlį, todėl tai sukelia nepatogumus klientams renkantis prekes.

Reikėtų prekes vežti tada kada, yra mažiausias klientų srautas, tai nuo 9.00 valandos iki 11.00.

SPRENDIMAS: vadovai turėtų stengtis mažinti darbuotojų kaitą bei organizuoti įvairius mokymus (seminarus, kursus), kurie padėtų kelti personalo kvalifikaciją, nes “eurokos” parduotuvių klientai nori, kad juos aptarnautų kvalifikuoti darbuotojai.

  • Microsoft Word 36 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 11 puslapių (1207 žodžiai)
  • Kolegija
  • J
  • Klientų aptarnavimo spragos
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Klientų aptarnavimo spragos . (2017 m.). https://www.mokslobaze.lt/klientu-aptarnavimo-spragos.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 22:12
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo