Laivo hidrometeorologinis reiso aprūpinimas


Įvadas. Laivo aprašymas. Maršruto aprašymas. Uostų aprašymas, metiniai hidrometeorologiniai stebėjimai. Gdansko uosto aprašymas. Metiniai hidrometeorologiniai stebėjimai Gdansko uoste. Roterdamo uosto aprašymas. Metiniai hidrometeorologiniai stebėjimai Gdansko uoste. Prognoziniai ir faktiniai hidrometeorologiniai stebėjimai. Prognozuojamos ir faktinės oro sąlygos 03-11. Prognozuojamos ir faktinės oro sąlygos 04-11. Prognozuojamos ir faktinės oro sąlygos 05-11. Prognozuojamos ir faktinės oro sąlygos 06-11. Prognozuojamos ir faktinės oro sąlygos 07-11. Navtex. Išvados. Informacijos šaltynių sąrašas.


Laivyboje, siekiant užtikrinti saugia navigacija, krovinio, laivo ir įgūlos saugumą , saugu reiso vykdima, yra svarbų tinkamai mokėti ivertinti hidrometerologinius duomėnis, stebėti ju kaita reiso metu ir atitinkamai koreguoti reiso maršrūtą. Neteisingai ivertinta hidrometeorologinė informacija gali kelti pavoju laivo saugumui jam įplaukus į audrą arba pailginti laivo maršrūta nės buvo apiplaukiams rajonas kur galimai turėjo formuotis audra, nors tam nebuvo ypatingu(pavojingų) prielaidų. Šio darbo tikslas yra išmokti surinkti hidrometeorologinius duomėnis, tinkamai juos įvertinti ir tuo pagrindų planuoti reiso maršrūta ir juo trūkme. Šiame darbe bus pateikti hidrometeorologiniai stebėjimai pasirinktam maršrutui, pateikti tiek faktiniai, tiek prognozuojami hidrometeorologinia reiškiniai.

Motorlaivis "Sia", IMO 7715434, būvo nuleistas ant vandens ir priduotas i eksploatacija 1978 metais  J.J Sietas KG Schiffswerft GmbH u. Co. Hamburgo laivų gamyklos įmonėje. M/l "Sia" skirtas generalinių ir konteinerizuotų krovinių gabenimui o plaukiojimo rajonas yra neribotas. Laivo maksimalus ilgis 77.2 m, plotis 16.26 m, grimzlė pagal vasaros krovos žymę 5.18 m. Laivas turi 1 „box“ formos triumą kurio bendra talpa yra 107000 kubofutu, triumo dangtis atidaromas hidrauliniu būdu ir susilanksto per puse triumo ilgio. Laivas varomas vienų sraigtų sujungtu su WÄRTSILÄ 6 R 32 jėgainė kurios galingumas siekia 1835 kW o kuro sąnaudos esant maksimaliai apkrovai siekia apie 5 tonos per para ir išvystant 10 mazgu greiti. Tai pat laivas įrengtas 2 pavairavimo mechanizmais, kurių kiekvieno galingumas siekia 165 kW ir leidžia laivui manevruoti uostose, sąsiauriuose ir kanalose.

Maršrūtas padalintas į 16 taškų(Waypoints), kiekviename taške laivas atliko posūki ir keitė kursą. Geltonai yra pažymėti taškai(waypoints) kuriose laivas atsidurs kas 24 val reiso metų. Žemiau pavaizduota vaizdinė maršruto išraiška:

Admiralty Lists of Lights and Fog Signals: C (NP76); B (NP75); A (NP74)

Inkaravietė No. 1 skirta mažiems laivams, randasi i šiaurės vakarus nuo vidinio bujais pažymėto įėjimo i Gdansko uostą, minimalus gylis 9 m.

Inkaravietė No. 2 skirta vidutinių išmatavimų laivams, yra šiaurės vakaruose nuo išorinio įėjimo i uostą farvaterio, minimalus gylis 10 m.

Inkaravietė No. 3 skirta tankėrems, yra pietryčiuose nuo išorinio įėjimo i uostą farvaterio, minimalus gylis 12 m.

Inkaravietė No. 4 skirta generaliniu krovinių laivams, yra šiaurėje nuo išorinio įėjimo i uostą, minimalus gylis 16,5 m.

Inkaravietė No. 5 skirta tankėriams, yra pietuose nuo inkaravietės No. 4, minimalus gylis 19,5 m.

Pagrindiniai ženklai: Sopoto S. Jerzego bažnyčia su smailu bokštu (54°26′4N, 18°34′0E); Nebenaudojamas švyturys (raudonas aštuonkampis plytų bokštas ant balto akmens su pilku žibintu), 37 m aukščio (54°24′4N, 18°39′7E); Westerplatte paminklas (šviesios spalvos granitas,24 m aukščio) (54°24′4N, 18°40′0E); Kaminas (54°22′3N, 18°38′5E); vandens bokštas ir kaminas (54°21′6N, 18°40′8E).

Paveikslėliuose 8 ir 9 grafiškai pavaizduota Gdansko uosto dominuojančiu vėju statistika pagal mėnesius ir vyraujančiu vėju rožė. Remiantis pateikta statistiką galima pastebėti, kad pavojingiausi Gdansko uostui šiaurės krypties vėjai pučia žiemos mėnesiais kada yra patys stipriausi ir kartu papildomai apsunkiną laivyba ir įėjimą i uostą.

Paveikslėlis 10 vaizduoja metinius krituliu stebėjimus Gdansko uoste. Paveikslėlyje nurodyta kiek mm kritulių vidutiniškai iškrito per mėnesį ir kiek lietingų dienų buvo kiekviename mėnesyje. Duomenys surinkti per 2015 metus.

  • Microsoft Word 3707 KB
  • 2018 m.
  • Lietuvių
  • 65 puslapiai (8125 žodžiai)
  • Universitetas
  • Art
  • Laivo hidrometeorologinis reiso aprūpinimas
    10 - 2 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Laivo hidrometeorologinis reiso aprūpinimas. (2018 m.). https://www.mokslobaze.lt/laivo-hidrometeorologinis-reiso-aprupinimas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 12:48
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo