Laivo reiso planavimas savarankiškas darbas


Laivo paruošimas reisui. Singapuro+laivu+statykla. Laivo reisas klaipeda - singapuras. 2.darbų saugos reikalavimai eksploatuojant laivo energetinius įrenginius. Darbų sauga eksploatuojant laivo energetinius įrenginius referatas. Savarankiskas darbas laivo. Laivo reiso planavimas. Reiso ataskaita. Kelto (laivo) ypatybes.

Dalyko “laivo reiso planavimas” savarankiškas darbas. Laivo tipas, techninės charakteristikos, plaukiojimo rajonas, pervežamų krovinių nomenklatūra. Laivo eigos ir pagalbinių dyzelių, kitų įrenginių techninės charakteristikos. Darbo baro priėmimas. Laivo paruošimas reisui. Darbai reiso metu. Darbai pasibaigus reisui. Išvados apie reisą, mašinų skyriaus tarnybos darbo įvertinimas.

Darbo tikslas. Susisteminti ir įtvirtinti teorines ir praktines žinias, įgytas auditorinių užsiėmimų ir plaukiojimo praktikos metu, įgyti įgūdžių, tvarkant laivo techninę dokumentaciją.

Darbo versija. Gavau nukreipimą į laivą, kuris ruošiasi išplaukti į reisą. Reiso trukmė – mėn. Man patikėtos – iojo mechaniko pareigos. Būtina: nustatyta tvarka iš esamo mechaniko priimti laivo mechanizmus, sistemas, paruošti laivą reisui (pareigybinės apimties ribose). Nukreipimą trečiojo mechaniko pareigoms užimti gavau į bunkerinę žemsiurbę fairway , priklausančią tarptautinei jūrų infrastruktūros statybos ir aptarnavimo kompanijai royal boskalis westminster nv . Šis laivas pastatytas 1997 metais, olandijoje velromo laivų statykloje heusdene ir priregistruotas papendrechto uoste. Po to 2003 metais laivas buvo prailgintas sembawang laivų statykloje, singapūre. Laivo jutas prailgintas beveik metrais, ir 50 metrų prailgintas korpusas tarp krovinio triumų ir, siekiant neprarasti laivo greičio išsaugant tuos pačius eigos variklius, laivapriekyje sumontuota bulba.

Laivo paskirtis ir pervežami kroviniai. Laivas skirtas smėlingo dugno gilinimui, smėlio pervežimui bunkeriuose, dirbtinių salų statybai. Bunkerinė žemsiurbė smėlio į triumus (bunkerius) prisisiurbia išcentriniais grunto siurbliais. Smėlis patenka per vamzdžius, kurie, laivui judant, traukiami dugnu. Bunkerinėms žemsiurbėms nereikalinga papildoma įranga, jos pačios perveža iškastą smėlį į reikiamą vietą. Krovinys gali būti išpilamas pro laivo dugne esančius bunkerių skydus (duris), dideliu slėgiu išpurškiamas pro laivapriekyje esančią tūtą (vadinamasis vaivorykštės – angl. Rainbow – būdas). Tačiau dažniausiai smėlis vamzdynu atiduodamas į krantą. Šiuo būdu taip pat yra statomos dirbtinės salos arba padidinamas kranto plotas. Pagrindinės problemos, susijusios su šiuo technologiniu procesu, yra ant dugno gulinčių pašalinių objektų patekimas į vamzdynus ( ypač minų, patrankų sviedinių), dėl ko neretai tenka stabdyti gamybinį procesą, atlikti sudėti plaukiojimo rajonas. Laivo plaukiojimo rajonas nėra ribojamas, korpusas yra sustiprintas ir atsparus ledui. Tačiau atlikdamas savo technologines operacijas, jis plaukioja priekrančių zonose.

  • Microsoft Word 73 KB
  • 2010 m.
  • 24 puslapiai (4897 žodžiai)
  • Universitetas
  • Gytis
  • Laivo reiso planavimas savarankiškas darbas
    10 - 1 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Laivo reiso planavimas savarankiškas darbas. (2010 m.). https://www.mokslobaze.lt/laivo-reiso-planavimas-savarankiskas-darbas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 08:19
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo