Lauko pedagogika



Lauko pedagogika. Lauko pedagogika – organizuotas ugdymo ir mokymosi procesas, įgyvendinamas lauke. Pagrindinės lauko pedagogikos idėjos- vaiko sveikatinimas, laisvas žaidimas, patirtinis ugdymas, holistinis požiūris. Tai geriausias būdas mokytis per atradimus, tyrinėjimus ir patyrimą, vaikams susipažįstant su supančia aplinka. Ugdymas lauke daro teigiamą poveikį vaikų vystymuisi ir itin svarbu. Lauko pedagogika- svarbi formalaus mokymosi dalis. Gamtoje kūrybos laisvė. Lietuvoje šiuo metu Lauko pedagogikos ugdymo įstaigas galime rasti Kaune, Klaipėdoje, Ukmergėje, Vilniuje, Marijampolėje. Lauko pedagogika- džiaugsmas, miškas, grynas oras, nuotykiai. Sveikata, unikalumas, laisvė.
Pagrindinės lauko pedagogikos idėjos vaiko sveikatinimas, laisvas žaidimas, patirtinis ugdymas, holistinis požiūris. Didėjant visuomenės sąmoningumui, supratimui apie lavinimosi gamtoje svarbą: Europos Šiaurėje – Skandinavijos šalyse, 60 aisiais pradėję kurtis pirmieji lauko darželiai, netrukus – tapo tų šalių kasdienybe, dabar tai jau prigijo ir Lietuvoje.
Lauko pedagogika svarbi formalaus mokymosi dalis:.
Gamtoje kūrybos laisvė labai didelė, kiekvienas auklėtojas, mokytojas ja gali naudotis savaip pritaikydamas ugdymo metodikas. Lauko pedagogikos principai visuose ja gyvenančiuose darželiuose, mokyklose Lietuvoje ir užsienyje yra panašūs. Skiriasi gamtinės sąlygos – vieni turi ežerą, kiti upę, mišką, skiriasi regioniškumas ir kultūra, dienos ritmas, žygių dažnumas, popietinis miegas.
Lietuvoje šiuo metu Lauko pedagogikos ugdymo įstaigas galime rasti Kaune, Klaipėdoje, Ukmergėje, Vilniuje, Marijampolėje.
- MS PowerPoint 17078 KB
- 2024 m.
- Lietuvių
- 9 puslapiai (220 žodžiai)
- Kolegija
- Indrė
-