Marketingo skaidrės

Jei skaitytume įmonių, organizacijų įvairias analizes pastebėtume, jog šiuolaikinė rinka yra perpildyta įvairiausių verslų ir „išsilaikyti“ įmonei šiuo laikmečiu yra gana sunku. Kiekviena įmonė siekia įmonės veiklą organizuoti taip, jog augtų įmonės pardavimai ir didėtų įmonės žinomumas.

Įmonės siekdamos geresnių rezultatų taiko įvairias marketingo strategijas. Marketingas arba kitaip įvardijamas kaip „rinkodara“ yra gaminių, paslaugų, kainų nustatymo, rėmimo, paskirstymo, planavimo procesas, kuris padeda pasiekti individualius bei organizacinius tikslus.

Šioje „Marketingas“ kategorijoje rasite naudingos informacijos apie pardavimų skatinimą, reklamas, prekės ženklo vystymą, rinkodaros komplesus. Čia rasite prekės ženklų analizes, įmonių marketingo vertinimus ir tobulinimo sprendimus, marketingo rinkodaros planus.

841 dokumentas
Rinkodaros komplekso įmonės analizė skaidrės
Darbo tikslas – išnagrinėti Uab „Jogminda“ rinkodaros kompleksą. Rinkodaros komplekso samprata. Rinkodaros komplekso elementai. Uab „Jogminda“ rinkodaros komplekso analizė. Paslauga. Kaina. Paskirstymas. Rėmimas ir ryšiai su ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 16 puslapių
2016 m.
Pardavimų skatinimas skaidrės
Įvadas. Kam skiriamas pardavimų skatinimas?. Pagrindinės pardavimų skatinimo, nukreipto į galutinius vartotojus, formos (technikos). Pardavimų skatinimo, nukreipto į galutinius vartotojus, formos. Pardavimų skatinimas nukreiptas į ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 50 puslapių
2013 m.
Įmonės analizė „Circle K“
„Circle K“. Apie „Circle K“. Teisinis statusas UAB „Circle K Lietuva“. Įmonės vizija Circle K Lietuva veikla paremta Circle K vertybėmis. Įmonės veikla. UAB „Circle K Lietuva“ yra viena iš mažmeninės prekybos naftos ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 14 puslapių
2020 m.
Tiekimo grandinės valdymas: samprata, grandinės pavyzdys, valdymo komponentai
Tiekimo grandinės valdymas. Darbo uždaviniai. Tiekimo grandinės samprata. Tiekimo grandinės pavyzdys. Tiekimo grandinės valdymas. TGV efektyvumas. Tiekimo grandinės valdymo komponentai. Valdymo funkcijų srautai. Tgv svarba. Tiekimo ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 15 puslapių
2019 m.
Kiekybiniai ir kokybiniai tyrimai
Tema. Tyrimų rūšys kokybiniai ir kiekybiniai tyrimai. Žvalgybiniai tyrimai. Kiekybiniai ir kokybiniai marketingo tyrimai. Kokybinis tyrimas. Kiekybinis tyrimas. Kiekybinio ir kokybinio tyrimo paskirtis. Kokybinių ir kiekybinių tyrimų ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 49 puslapiai
2016 m.
Tele2 ir Omnitel reklamos kampanijos
Uab „TELE2“ ir konkurentės Uab „OMNITEL“Reklamos kampanija. Apie Uab „Tele2“. Uab „TELE2“ reklamos kampanijos. Uab „Tele2“. Reklama televizijoje. Metas reklamų peržiūrai. Reklama internete. Išorinė reklama (lauko). Vitrina. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 43 puslapiai
2016 m.
Internetinių svetainių „Aruodas.lt“ ir ,,Domoplius.lt“ palyginimas
Internetinių svetainių „Aruodas. lt“ ir ,,Domoplius. lt“ palyginimas. Užduotis palyginti dviejų įmonių internetines svetaines. Panašumai. ARUODAS. lt Internetinė svetainė. Domo. plius. lt Internetinė svetainė. Skirtumai. Kainų ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 9 puslapiai
2022 m.
Šviežių daržovių ir vaisių pristatymas į namus
Idėjos pristatymas. Paslaugos poreikis. Paslaugos aprašymas. Paslaugos teikiama nauda. Vartotojai. Konkurencija. Usp. Marketingo tyrimas. Pest analizė. PEST analizė. Politinė ir teisinė aplinka. PEST analizė. Ekonominė aplinka. PEST ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 56 puslapiai
2016 m.
„Varškės sūrelių“ rinkos analizė
„Varškės sūrelių “ rinkos analizė. Įvadas. Varškės sūrelių samprata. Potenciali tikslinė rinka, jos segmentai. Varškės sūrelis – tai saldus desertinis pieno produktas. Glaistyti varškės sūreliai – tai saldus varškės ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 15 puslapių
2017 m.
Dviejų įmonių internetinių puslapių palyginimas
Dviejų įmonių internetinių puslapių palyginimas. Kalba. Puslapių dizainas. Pagrindinis puslapis. Mobili puslapių versija. Kontaktai. Užsakymas. Jūsų nuomonė. Pavyzdys. Aktualios naujienos. Nuolaidų kortelės registravimas. Restoranai. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 18 puslapių
2020 m.
„Nike“ verslo strategijos
9( 2 atsiliepimai )
„Nike“ strategija ir sėkmė. Nike” misija, vizija, strategijos ir vertybės. Nike veiklos plėtros galimybės Lietuvoje. Nike pardavimų strategijos. „NIKE“ reklamų vertinimas klientų atžvilgiu. Strateginė partnerystė. Pest ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 36 puslapiai
2018 m.
DPD makroaplinka ir konkurentai
UAB DPD “Lietuva” makro aplinka ir konkurentai. Dpd “Lietuva” įmonės veikla. DPD “Lietuva” pagrindinė misija. DPD “Lietuva” tikslas. Makroaplinka. DPD "Lietuva” gamtos saugojimas. DPD “Lietuva” Naujausios technologijos. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 13 puslapių
2020 m.
McDonalds prekės ženklo analizė
Mc Donald‘s. prekės ženklas. „McDonald’s“ – didžiausias greito maisto restoranų tinklas visame pasaulyje. Logotipas. Šiandien visiems gerai pažįstamas „McDonald‘s“ kompanijos logotipas – geltona. Logotipo kaita. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 8 puslapiai
2022 m.
Segmentavimas, tikslinės rinkos nustatymas ir pozicionavimas
Segmentavimas, tikslinės rinkos nustatymas ir pozicionavimas. Segmentavimas ir tikslinės rinkos nustatymas. Rinkos segmentavimas. Rinkos skaidymas į dalis, kuriose vienodai ar panašiai reaguojama į marketingo veiksmus. Rinkos segmentavimo ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 88 puslapiai
2014 m.
Rinkodaros samprata
9,7( 3 atsiliepimai )
Rinkodara. (marketingas). Rinkodaros samprata. Marketingo teorijos. Rinkodaros kompleksas ir jo aplinka. Prekė. Kaina. Paskirstymas. Prekių paskirstymo kanalai. Rėmimas. Rėmimo veiksmų grupės. Rinkodaros aplinka. Politinė-teisinė aplinka. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 54 puslapiai
2018 m.
Marketingas XXI amžiuje
Marketingas xxi amžiuje. Marketingo strategijų kūrimas. “Google” filosofiniai principai. Interneto marketingo nauda XXI amžiaus verslui. Internetas. Informacija. Poreikiai. Neuromarketingas. Masinis marketingas. Išvada.
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 38 puslapiai
2014 m.
Reklamos kampanijos planavimas
Reklama. Reklamos kampanija – tai nuosekliai tam tikrą laiką reklamos strategiją įgyvendinantys veiksmai. Reklamos planavimo etapai. Reklaminės kampanijos tipai. Reklamos planas turi atsakyti į šiuos 5klausimus. Aida modelis. Reklamos ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 17 puslapių
2018 m.
Rinkos segmentavimas ir tikslinė rinka įmonėje UAB „Spauda“
Rinkos samprata. Rinkos segmentavimas. Rinkos segmentavimo tipai. Geografinis segmentavimas. Demografinis segmentavimas. Psichografinis segmentavimas. Segmentavimas pagal vartotojo elgseną. Kodėl rinkos segmentavimas yra būtinas? Kokie yra ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 39 puslapiai
2019 m.
Marketingo sprendimai Ab Alita
Darbo tikslas. Uždaviniai. Apie įmonę. AB „Alita“ situacijos analizė. Makroaplikos analizė. Mikroaplinkos analizė. AB „ Alita“ rinkos segmentavimas. AB „Alita“ SSGG analizė. AB „Alita“ marketingo sprendimai. Paskirstym būdai. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 15 puslapių
2016 m.
Reklamos skleidimo priemonės
Reklamos skleidimo priemonės. Reklamos priemonės. Visos reklamos žinutės. Reklamos priemonė. Reklamos nešiklis. Reikia parinkti tą priemonę. Organizacija pasirenka vieną ar kelias reklamos rūšis. Reklamos priemonių planavimas. Reklamos ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 52 puslapiai
2013 m.
Įvaizdis ir reputacija
Įvaizdis. ir reputacija. Turinis. Įvaizdis Organizacijos, korporacijos įvaizdis Teigiamo įvaizdžio nauda Reklama “Maxima”. Įvaizdis – tai žmonių ar jų grupių visuminis organizacijos suvokimas ir vertinimas. Organizacijos įvaizdis ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 22 puslapiai
2014 m.
Anketinė apklausa
Anketinė apklausa. Kas yra anketa. Anketa (klausimynas) – tai formalizuota grupė klausimų. Apklausos metodas paprastai taikomas tokiai atvejais. Kai tyrimo dalyko. Apklausos raštu būdai. Apklausa raštu –. Anketų rūšys. Oficiali ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 9 puslapiai
2017 m.
Natūralaus mineralinio vandens „Neptūnas“ marketingo komplekso analizė
Turinys. Įvadas. Makro aplinkos analizė. Politinė – teisinė aplinka. Ekonominė aplinka. Socialinė – kultūrinė aplinka. Technologinė – mokslinė aplinka. Gamtinė aplinka. Konkurentinė aplinka. Mikro aplinkos analizė.Pirkėjai. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 32 puslapiai
2021 m.
Makaliaus rinkodaros aplinkos analizės pristatymas
Rinkodaros aplinkos analizė. Makalius Veikla Makalius lt. Makaliaus komanda. Kiekvienas Makaliaus komandos narys specializuojasi savo srityje –slidinėjimo, VIP. Produkto paplitimas. Kelionę galima įsigyti internetinėje svetainėje arba ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 12 puslapių
2022 m.
Prekės ženklo vertės kūrimas
Prekės ženklo vertės kūrimas. Prekės ženklo vertės. Trys pagrindiniai veiksniai kuriantys prekės ženklo vertę Prekės ženklo atributų pasirinkimas. Prekės ženklo atributų pasirinkimo kriterijai. Įsimenamas Prasmingas Patraukiantis ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 10 puslapių
2017 m.
Kosmetikos įmonės „Uoga uoga“ rinkodara
Išoriniai (socialiniai) veiksniai, darantys įtaką vartotojo elgsenai. Vidiniai (psichologiniai) veiksniai,. darantys įtaką vartotojo elgsenai. Reklamos kampanija. Komunikaciniai tikslai. Specifiniai tikslai. „Uoga Uoga“ – augimo ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 14 puslapių
2018 m.
Prekės ženklo strategija
Gėlių salonas. Prekės ženklo strategija. Floravitas prekės ir paslaugos. Prekės ženklas. Konkurentai. Tikslinė auditorija. Pod’s & pop’s. Produkto populiarinimas. Prekės ženklo indentitetas. Misija - vizija. Prekės ženklo vertybės. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 19 puslapių
2016 m.
X grupės prekinių ženklų pozicionavimas
X grupės prekinių ženklų pozicionavimas. Rinkodara. Įvadas. Pozicionavimo istorija ir reikšmė šiuolaikinėje visuomenėje. Tikslas. Pozicionavimas. Pozicionavimo strategijos. Pozicionavimo būdai. batra, myers, aaker (1996) ir kotler (2000). ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 21 puslapis
2016 m.
MAXIMA marketingas skaidrės
Reklamos. MAXIMA – Lietuvos prekybos rinkos lyderė. Kasdien daugiau nei. „Kiekvieną dieną dirbame dėl klientų. Rūpinamės šviežumu. Mums rūpi, kad parduotuvėse MAXIMA Jūs visada rastumėte šviežių produktų. Žaidimai. ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 10 puslapių
2016 m.
Pardavimų strategija ir kainodara
Pardavimų strategija ir kainodara. Pardavimų strategijos pasirinkimą įtakojantys veiksniai. Įmonėse naudojamos tokios strategijos. Formuojant pardavimų strategiją svarbu. Kokioje gyvavimo stadijoje yra produktas? Verslininkai turi ...
Marketingo skaidrės, Skaidrės, 16 puslapių
2022 m.
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo