Marketingo kompleksas ir jo aplinka



Marketingo kompleksas. Ir jo aplinka. Marketingo kompleksas – visuma tarpusavyje susijusių veiksmų ir sprendimų. Marketingo komplekso aplinkos komponentai. Politinė teisinė aplinka Ekonominė aplinka Gamtinė aplinka Mokslinė technologinė aplinka Socialinė kultūrinė aplinka. Marketingo komplekso elementai (4PPrekė (Product) Kaina (Price) Pateikimas (Place) Rėmimas (PromotionP (4P + 3PŽmonės (Dėmesys sutelkiamas į žmogų.
Politinė teisinė aplinka Ekonominė aplinka Gamtinė aplinka Mokslinė technologinė aplinka Socialinė kultūrinė aplinka.
Prekė (Product) Kaina (Price) Pateikimas (Place) Rėmimas (Promotion) .
Žmonės (Dėmesys sutelkiamas į žmogų, kaip prekės, ypač paslaugos gamintoją ir teikėją). Procesai (Prekių gamybos procesas gali vykti nedalyvaujant vartotojui). Fizinė aplinka (Paslaugos teikimo fizinės aplinkos klausimas yra susijęs su patalpų, kuriose yra teikiama paslauga, kokybe bei tvarkos ir švaros palaikymu).
- MS PowerPoint 79 KB
- 2018 m.
- Lietuvių
- 6 puslapiai (115 žodžiai)
- Kolegija
- Eglė
-