Rinkodaros aplinka



Visos egzistuojančios įmonės, organizacijos atlieka marketingo funkcijas – veiksmus, skatinančius produkto judėjimą nuo gamintojo iki vartotojo. Marketingas yra susietas su vartotoju patenkinimu. Marketingas - tai prekių, paslaugų ir idėjų mainų, atitinkančių individų ir organizacijų tikslus, planavimas ir įgyvendinimas.
Marketingo aplinkos taikymas įmonėse leidžia identifikuoti galimybes: pajudėti į naujas rinkas, sukurti ir pagaminti naujus produktus ir įvesti naujoves. Taip pat ir prisitaikyti prie naujų įstatymų ar politinių poslinkių. Dalį marketingo aplinkos gali reguliuoti pati įmonė, bet kitas dalis yra nesuvaldomos ir neįtakoja pačios įmonės. Įmonės turi suprasti savo marketingo aplinką, kad jos galėtų padaryti daugumą teigiamų faktorių ir valdyti neigiamų faktorių poveikį. Įmonės marketingo aplinka yra suskirstyta į tris dalis: vidaus aplinką, makroaplinką ir mikroaplinką. Apie tai plačiau išdėstysiu šiame darbe.
Darbo tikslas: išanalizuoti marketingo aplinką.
Darbo uždaviniai:
•Atskleisti marketingo sampratą.
•Išanalizuoti marketingo aplinką, jos reikšmę.
•Pateikti marketingo makroaplinką.
•Pateikti marketingo mikroaplinką.
- Microsoft Word 40 KB
- 2012 m.
- 14 puslapių (2232 žodžiai)
- Universitetas
- Vita
-