Marketingo aplinka projektas



Pagrindiniai temos “Marketingo aplinka” klausimai. Marketingo kompleksas. (4P’s, Marketing Mix). Marketingo kompleksas. Marketingo komplekso veiksmai ir sprendimai. Produktas. Vieta. Kaina. Rėmimas. Marketingo aplinka. Marketingo aplinkos skirstymas. Marketingo mikroaplinka. Mikroaplinka (užduoties, artimoji). Marketingo mikroaplinkai apibrėžti ir analizuoti galima naudoti 5 C’s klasifikaciją. Marketingo mikroaplinką sudaro. Marketingo mikroaplinka sudaro. Vartotojų rinkų tipai. Marketingo mikroaplinka sudaro. Pagrindiniai konkurentų bruožai. Marketingo mikroaplinka sudaro. Marketingo mikroaplinką sudaro. Tarpininkai. Padedančios organizacijos, kontaktinės auditorijos, partneriai (Public). Kontaktinių auditorijų tipai. Ryšys tarp mikroaplinkos elementų (Marketingo sistema). Marketingo makroaplinka. Ekonominė - konkurencinė aplinka. Ekonominė sistema. Ekonominė sistema apsprendžia. Ekonominę - konkurencinę aplinką apibūdinantys rodikliai. Pagrindiniai ekonominę - konkurencinę marketingo aplinką apibūdinantys rodikliai. (tęsinys). Bendrasis nacionalinis produktas. Pirkėjų pajamos. Vartotojų kainų indeksas. Bedarbystė ir infliacija. Socialinė - kultūrinė aplinka. Socialinė aplinka demografija. Kultūrinė aplinka. Vertybės ir pažiūros. Etika - elgesio normos. Kalba. Politinė ir teisinė aplinka. Politikos ir teisės įtaka marketingui. Politikos ir teisės įtaka. Pagrindiniai apribojimai. Mokslinė ir technologinė aplinka. Mokslinė ir technologinė aplinka (tęsinys). Technologijos poveikis marketingui. Mokslinė ir technologinė aplinka (tęsinys). Informacinės Technologijos. Specifiniai panaudojimai. Gamtinė aplinka. Demarketingas. (Antimarketingas). Aplinkos skanavimas. (Environmental scanning). Members of the American Marketing Association are committed to ethical professional conduct.
Pagrindiniai temos “Marketingo aplinka” klausimai.
Marketingo kompleksas (4P’s, Marketing Mix).
Marketingo komplekso veiksmai ir sprendimai.
Visuma veikėjų ir jėgų, kurioms įmonė, siekdama savo tikslų, gali daryti įtaką.
Marketingo mikroaplinkai apibrėžti ir analizuoti galima naudoti 5 C’s klasifikaciją.
Padedančios organizacijos, kontaktinės auditorijos, partneriai (Public).
Ryšys tarp mikroaplinkos elementų (Marketingo sistema).
Ekonominę konkurencinę aplinką apibūdinantys rodikliai.
Pagrindiniai ekonominę konkurencinę marketingo aplinką apibūdinantys rodikliai. (tęsinys).
Tikėjimas Laisvė Lygybė Šeima Mokykla Patriotizmas ir nacionalizmas.
Mokslinė ir technologinė aplinka (tęsinys).
- MS PowerPoint 4370 KB
- 2017 m.
- Lietuvių
- 79 puslapiai (2240 žodžiai)
- Universitetas
- K
-