Marketingo komplekso tobulinimas



Darbo objektas ir problema. AB “Lietuvos Telekomas” yra galinga įmonė Lietuvoje, užimanti didelę dalį viešojo fiksuotojo (laidinio) telefono ryšio paslaugų rinkoje, todėl nenuostabu, kad įmonė kelia didelį visuomenės susidomėjimą. Dėl šių priežasčių ir buvau paskatinta pasirinkti šią įmonę, kaip tyrimo objektą.
Paskutiniais metais AB “Lietuvos Telekomas” neteko daug fiksuotojo ryšio vartotojų, o su jais ir pelno. 2003 metų pavaigoje pagrindinių fiksuotojo ryšio linijų atsisakė 108 tūkst. vartotojų. To metu iškilo problema- kodėl fiksuotojo ryšio vartotojų skaičius mažėja ir kokie veiksniai sąlygoja žmonių apsisprendimą atsisakyti fiksuoto ryšio telefono paslaugų ir pasirinkti mobilaus ryšio telefoną.
Darbo tikslai ir uždaviniai. Pagrindinis darbo tikslas -nustatyti veiksnius sąlygojančius žmonių apsisprendimą atsisakyti fiksuoto ryšio telefono paslaugų ir pasirinkti mobilaus ryšio telefoną.
Darbo uždaviniai:
•Išanalizuoti marketingo kompleksą ir jo reikšmę įmonės (organizacijos) veikloje, teoriniame lygmenyje.
•Atlikti Akcinės Bendrovės “Lietuvos Telekomo” veiklos analizę ir ištirti dabartinę būklę.
•Atlikti vartotojų nuomonės tyrimą ir nustatyti pagrindinius veiksnius sąlygojančius žmonių apsisprendimą atsisakyti fiksuoto ryšio telefono paslaugų.
•Pateikti rezultatus ir pasiūlymus problemai spręsti.
- Microsoft Word 204 KB
- 2014 m.
- 46 puslapiai (10588 žodžiai)
- Kolegija
- Vilius
-