Sportident marketingo komplekso analizė bei įėjimo į Lietuvos rinką plano parengimas



Santrauka. Summary. Paveikslų sąrašas. Įvadas. Teorinė dalis. Marketingo samprata. Marketingo aplinkos ypatumai. Marketingo makroaplinka. Marketingo mikroaplinka. Marketingo komplekso elementų apibūdinimas.
Darbe yra analizuojama Vokietijos kompanijos "Elektronikos inžinerijos sistemos" SPORTident marketingo kompleksas, apibūdinama marketingo aplinka ir marketingo komplekso elementai, analizuojamos ir įvertinamos SPORTident įėjimo į Lietuvos rinką galimybės.
Vokietijos kompanijos "Elektronikos inžinerijos sistemos" darbuotojai, sujungdami savo patirtį su techninėmis žiniomis bei atsižvelgdami į svarbiausius elektroninio laiko nustatymo ir identifikavimo sistemos aspektus, SPORTident sistemą pavertė unikaliu produktu, įgijusiu populiarumą visame pasaulyje.
SPORTident produkcija aktuali populiarinant orientavimosi sportą, siekiant aukštos varžybų kokybės.
Darbo problema - siekti galimybės išplėsti SPORTident įėjimą į Lietuvos rinką.
Darbo tikslas - išanalizuoti ir įvertinti SPORTident marketingo kompleksą ir įėjimo į Lietuvos rinką galimybes.
Darbo metodai: mokslinės literatūros ir kitų šaltinių analizė; aprašomoji duomenų analizė; lyginamoji duomenų analizė; anketinė apklausa.
Darbo struktūra: antraštinis lapas, turinys, santrauka lietuvių ir anglų kalbomis, paveikslų sąrašas, įvadas, teorinė dalis, praktinė dalis, išvados ir pasiūlymai, literatūra ir kiti informacijos šaltiniai, priedai. Šio darbo teorinėje dalyje remiantis moksline literatūra ir kitais informacijos šaltiniais pateikiama marketingo samprata, apibūdinama marketingo aplinka ir marketingo komplekso elementai. Praktinėje dalyje pristatoma SPORTident įmonė, atliekama SPORTident marketingo komplekso analizė, apžvelgiamas ir įvardijamas SPORTident produktų pardavimas Lietuvoje, atliekama lyginamoji analizė su kitų panašių produktų pardavėjais. Taip pat analizuojami tyrimo "Vartotojų įpročiai apsipirkinėjant e-parduotuvėse" rezultatai, ieškoma galimybių, kaip įvesti SPORTident įmonės produkciją į Lietuvos rinką.
Darbo rezultatai: atlikta SPORTident marketingo makro - ir mikroaplinkos, marketingo komplekso (prekės/produkto, kainos, paskirstymo, rėmimo - 4P) bei SPORTident įėjimo į Lietuvos rinką analizė, pateikti tyrimo "Vartotojų įpročiai apsipirkinėjant e-parduotuvėse" rezultatai ir SPORTident produkcijos įėjimo į Lietuvos rinką galimybių išplėtimo būdai bei jų privalumai ir trūkumai.
Nagrinėjant temą išanalizuoti mokslinė literatūra ir kiti informacijos šaltiniai, SPORTident marketingo kompleksas bei įėjimas į Lietuvos rinką leidžia pateikti šias išvadas ir pasiūlymus:
1. Moksline samprata, marketingas - tai svarbus visuomeninis procesas, apimantis įmonių ir institucijų veiklą bei paliečiantis kiekvieną žmogų, pirkėją ir vartotoją. Esminis marketingo tikslas yra įgyvendinant pardavėjo tikslus, siekti per mainus patenkinti vartotojų poreikius. Sistemingai atliekami marketingo aplinkos ir marketingo komplekso elementų analizė ir įvertinimas yra svarbūs veiksniai siekiant sėkmingos marketingo veiklos, organizacijos ar individo tikslų įgyvendinimo bei vartotojų poreikių patenkinimo.
2. SPORTident pasižymi aukštos kokybės produkcija, plačios apimties prekių asortimentu, naujausių technologijų panaudojimu. Elektroninė SPORTident atsižymėjimo ir laiko fiksavimo sistema aktuali populiarinant orientavimosi sportą, siekiant aukštos varžybų kokybės.
Pasiūlymas: SPORTident įėjimą į Lietuvos rinką galima išplėsti įsteigiant internetinę elektroninę SPORTident parduotuvę. Tačiau dėl riboto orientavimosi sporto populiarumo tai gali būti nuostolinga. Optimaliausias būdas būtų sutarties sudarymas su vietinės sporto prekių e-parduotuvės savininku, SPORTident Interneto puslapio/svetainės įkūrimas lietuvių kalba.
Darbą sudaro 49 puslapiai, 23 paveikslai, 22 literatūros ir kiti informacijos šaltiniai, 2 priedai.
- Microsoft Word 351 KB
- 2020 m.
- Lietuvių
- 57 puslapiai (13708 žodžiai)
- Kolegija
- Petras
-