Parduotuvės norfa marketingo komplekso tobulinimas



Tyrimo aktualumas. Marketingas užima didelę vietą šiuolaikinėje įmonėje (organizacijoje). Marketingo žinių ir patirties šiandien reikia įvairiuose verslo įmonės valdymo lygiuose dirbantiems vadovams. Nors marketingas ir atsirado neseniai jau turi didelę įtaką kiekvienos įmonės vystymosi metu.
Vis dažniau tenka susidurti su marketingo teorijoje vadinamu, marketingo kompleksu. Kompleksą sudaro keturi elementai: prekė, kaina, paskirstymas ir rėmimas. Kiekvienas elementas yra tarpusavyje glaudžiai susiję. Prekė yra tai ką norime parduoti vartotojui. Nustatoma kaina, be jos niekas nežinos kiek prekė kainuoja ir negalės nusipirkti. Paskirstymas rūpinasi, kad prekės pasiektų vartotojus, be šio elemento visa kita marketingo veikla neturi reikšmės. Rėmimas teikia informaciją apie prekės sudėtį, naudą, vartojimą ir žinoma ją reklamuoja, kad žmonės žinotų, jog ši prekė egzistuoja.
Darbo objektas ir problema. 1997 m. Įsteigta uab „norfos mažmena“ yra viena iš dinamiškiausiai besivystančių mažmeninės prekybos bendrovių lietuvoje. Bendrovė valdo 122 parduotuves ir pagal jų skaičių yra trečia šalyje, nusileisdama tik „vp market“ ir bendrovės „palink“ valdomam „iki“ prekybos tinklui.
Paskutiniu metu uab “norfos mažmena” vis labiau plečia savo veiklą lietuvoje.
Darbo tikslai ir uždaviniai. Pagrindinis darbo tikslas - nustatyti veiksnius sąlygojančius žmonių.
Darbo uždaviniai. Pateikti įmonės situacijos analizę. Pateikti pirkėjų ir konkurentų analizę. Pateikti įmonės marketingo komplekso tobulinimą. Atlikti pirkėjų nuomonės tyrimą. Pateikti marketingo programos formavimą.
- Microsoft Word 42 KB
- 2012 m.
- 13 puslapių (1733 žodžiai)
- Universitetas
- Ruta
-