Marketingo veiklą įtakojantys veiksniai, formuojantys marketingo kompleksą bei strategijas



Vykstant spartiems technologijos pokyčiams, strateginis rinkos planavimas yra jos veiksmų apjungimas į bendrą visumą siekiant geresnio rezultato ateityje. Strateginio planavimo tikslas – įmonės verslo kūrimas, nukreipiant jį į sėkmingą jos plėtrą, siekiant nustatytų tikslų. Kokių strateginių pakeitimų imtis gali spręsti tik strateginio planavimo įgūdžius turintys vadovai, išmanantys besikeičiančių sąlygų poveikį.
Rinkos ekonomikos sąlygomis veikiančios įmonės vis dažniau susiduria su konkurencija, kurią lemia įmonių skaičiaus prekybos tinkluose augimas. Vienas iš efektyvesnių būdų įmonei, norinčiai išlikti ir tęsti veiklą – konkurencinio pranašumo įgijimas taikant marketingo strategiją.
Kuriant marketingo strategiją, paprastai išskiriama kokia nors problemiška, aktuali sritis: prekės ženklo valdymas, logistika, asortimento valdymas, vartotojų pasitenkinimo stebėjimas bei valdymas ir kt. Tačiau tuo pačiu, minėtos sritys yra labai aktualios kiekvienai įmonei ir negali būti pamirštos. Teisingai suformuota marketingo strategija padeda įmonei augti ir plėtoti savo veiklą.
Darbe naudoti UAB „Juodasis gintaras“ suteikti duomenys bei įmonės internetinio puslapio duomenys.
Darbo tikslas: apibendrinti ir įvertinti marketingo veiklą įtakojančius veiksnius, formuojančius UAB „Juodasis gintaras“ marketingo kompleksą bei strategijas.
Darbo uždaviniai:
1.Pateikti UAB „Juodasis gintaras“ charakteristiką;
2.Išanalizuoti marketingo aplinkos ir jų įtaką UAB „Juodasis gintaras“ sprendimams;
3.Išsiaiškinti UAB „Juodasis gintaras“ tikslinės rinkos ypatumus ir vartotojų elgseną lemiančius veiksnius;
4.Išnagrinėti UAB „Juodasis gintaras“ marketingo komplekso strategijos sprendimus;
5.Pateikti marketingo veiksmų planą atsižvelgiant į UAB „Juodasis gintaras“ tikslus;
6.Išanalizuoti UAB „Juodasis gintaras“ tyrimo metodus ir jų pritaikymo galimybes bei informacijos rinkimą, apdorojimą, pateikimą;
7.Išanalizuoti UAB „Juodasis gintaras“ marketingo strategijos formavimą ir valdymą naujai bei esamai prekei;
8.Išanalizuoti UAB „Juodasis gintaras“ tikslinės rinkos strategijas ir jų valdymą;
9.Pateikti UAB „Juodasis gintaras“ veiksmų planą įgyvendinant pasirinktą marketingo strategiją;
10.Pateikti UAB „Juodasis gintaras“ SSGG analizę.
- Microsoft Word 3144 KB
- 2013 m.
- 38 puslapiai (7604 žodžiai)
- Universitetas
- Diana
-