Marketingo priemonės


Įvadas. Marketingo priemonių teoriniai aspektai. Marketingo priemonių samprata. Prekių asortimento politika ir ją lemiantys veiksniai. Kainų politika ir ją lemiantys veiksniai. Paskirstymo valdymas. Rėmimo politika ir jos elementai. Uab „gerdeta“ marketingo priemonių vertinimas. UAB „Gerdeta“ pristatymas. UAB „Gerdeta“ marketingo priemonių tyrimo metodika. UAB „Gerdeta“ naudojamų marketingo priemonių tyrimo rezultatų analizė. Uab „gerdeta“ marketingo priemonių naudojimo gerinimas. Išvados. Pasiūlymai. Literatūra. Priedai. Priedas. Apklausos anketa.

Tyrimo problema. Kiekviena verslo įmonė siekia rinkoje įgyti konkurencinį pranašumą, todėl būtinas detalus marketingo komplekso planavimas. Įmonė gali ir netikslingai suformuoti prekių asortimentą, nustatyti rinkai netinkamas kainas, įsteigti įmonę netinkamoje vietoje bei naudoti netinkamas rėmimo priemones. Todėl darbo tyrimo problema išreiškiama probleminiu klausimu: ar UAB „Gerdeta“ tinkamai naudoja marketingo komplekso elementus, siekdama patenkinti vartotojų poreikius bei sustiprinti savo pozicijas rinkoje?

Darbo objektas. UAB „Gerdeta“ marketingo priemonės.

Darbo tikslas. Įvertinti UAB „Gerdeta“ naudojamas marketingo priemones.

Darbo uždaviniai:

1.Atlikti teorinę marketingo priemonių analizę.

2.Išanalizuoti UAB „Gerdeta“ atskirų marketingo priemonių naudojimą.

3.Numatyti marketingo naudojimo gerinimą.

Tyrimo metodika – mokslinės literatūros (lietuvių ir užsienio kalba) analizė, apklausos rezultatų analizė, konkurentų analizė, stebėjimas bei interviu su įmonės direktore.

Baigiamajame darbe ir jo pristatyme pademonstruotos profesinės kompetencijos, kurios pateikiamos lentelėje.

  • Microsoft Word 1669 KB
  • 2013 m.
  • 43 puslapiai (8462 žodžiai)
  • Universitetas
  • Virgis
  • Marketingo priemonės
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Marketingo priemonės. (2013 m.). https://www.mokslobaze.lt/marketingo-priemones.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 12:08
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo