Materialistinis požiūris į ugdymą



Problema: Kodėl svarbu, kad žmogus socialinių sąlygų pagalba tobulėtų ir keistų savo žmogiškąją esmę? Tikslas: Atskleisti materialistinės ugdymo koncepcijos pagrindą. Uždaviniai: 1. Išsiaiškinti materialistinį požiūrį į žmogaus prigimtį. 2. Aptarti kaip materialistinė pedagogika apibrėžia ugdymo tikslą, ugdytinio ir ugdytojo santykį, ugdymo struktūrą, metodus. 3. Apžvelgti kaip materialistinė ugdymo koncepcija atskleidžia požiūrį į žinojimą, žinias, mokymą, mokymąsi, mokytojo paskirtį.
Materializmas kaip filosofinė kryptis įsitvirtino tik XVIII a. prancūzų materialistų pastangomis. Materialistinė ugdymo koncepcija grindžiama savita žmogaus esmės samprata.
Georgas Vilhelmas Frydrichas Hėgelis (1770 m.) – vokiečių filosofas, vienas iš idealizmo kūrėjų kartu su Imanueliu Kantu.
Liudvigas Andrėjas Fojerbachas (1804 m.) - vokiečių filosofas, filosofinio antropologizmo atstovas, gimęs Vokietijoje, Bavarijoje.
- MS PowerPoint 1050 KB
- 2015 m.
- 18 puslapių (336 žodžiai)
- Universitetas
- Erika
-