„McDonald‘s“ įmonės vartotojų rinkos segmentavimas



„ McDonald ‘ “ įmonės vartotojų rinkos segmentavimas. „ McDonald ‘ “ vartotojų rinkos segmentavimas Psichografinis segmentavimas. Elgesio segmentavimas. Išskiriamos kelios pagrindinės „ McDonald ‘ “ tikslinės rinkos. Vaikai ir paaugliai. Greito maisto mėgėjai. Sveikos gyvensenos atstovai. Turistai. Verslo žmonės. Restorano darbuotojai.
„McDonald‘s“ rinkos segmentavimas yra vienas iš pagrindinių įmonės efektyvaus verslumo veiksnys. Įmonė naudoja daugybę segmentavimo būdų, kad suskirstytų savo klientus į skirtingas rinkos segmentų grupes, kurioms būdingi specifiniai poreikiai, norai ir elgesys. Segmentavimas reikalingas, kad įmonė galėtų sėkmingai klestėti, padidinti savo pardavimus bei pelną.
Geografinis segmentavimas. Įmonė naudoja geografinius segmentavimo kriterijus, tokius kaip šalis, regionas, miesto dydis, gyvenvietės tipas, kad suskirstytų savo restoranų klientus į skirtingas grupes, kurioms būdingi skirtingi poreikiai ir norai.
Segmentavimas pagal šalis „McDonald‘s“ greito maisto restorano meniu skirtingose šalyse skiriasi, kad atitiktų vietinius vartotojų skonius ir kultūrinius skirtumus. Pavyzdžiui, Indijoje esančiuose „McDonald‘s“ greito maisto restoranuose yra atsižvelgta į vietinių kultūrą, todėl nėra pasirinkimo mėsainių su jautiena. O azijiečiai „McDonald‘s“ restoranuose gali rinktis maisto produktus, tiekiamus su ryžiais.
Regionų segmentavimas „McDonald‘s“ siekia pritaikyti savo produktų asortimentą prie skirtingų regionų vartotojų grupių. Pavyzdžiui, Jungtinių Amerikos Valstijų pietų regione yra populiarus maisto asortimentas su vištienos produktais, o vakarų regione – labiau populiaresni mažiau kalorijų ir riebalų turintys maisto produktai, t. y. salotos ir kiti sveikesni produktai.
Miesto/kaimo segmentavimas „McDonald‘s“ restoranai atidaromi tose vietose, kur yra dideli vartotojų srautai, pavyzdžiui, gatvėse, prekybos centruose, traukinių stotyse, oro uostuose, mažmeninės prekybos įmonėse, degalinėse ir net mokyklose. Kalbant apie „McDonald‘s“ greito maisto restoranų veikimą kaimuose viso pasaulio mastu, tokiose lokacijose restoranų beveik nėra. Kaimo lokacijoje restorano verslas sėkmingai neklestėtų, kadangi kaimuose nėra tokio didelio vartotojų srauto ir verslui dirbti nebūtų pelninga, priešingai nei miestuose. Kadangi kaimuose gyvena daugiau senyvo amžiaus žmonių, o miestuose – daugiau jaunų bei darbingo amžiaus žmonių, galima teigti, jog skiriasi mieste ir kaime gyvenančių žmonių poreikiai. Senyvo amžiaus žmonės dažniau renkasi gaminti maistą namuose, nes neturi daug disponuojamų pajamų, kurias galėtų išleisti greito maisto restoranuose. Kadangi skiriasi mieste ir kaime gyvenančių žmonių poreikiai, „McDonald‘s“ restoranai dažniau randasi miestuose.
Miestų segmentavimas – „McDonald‘s“ restoranai atsižvelgia į miesto dydį ir pagal tai kuria maisto patiekalų meniu, tiekia pasiūlymus ir taip siekia patenkinti savo vartotojų poreikius. Didžiuosiuose miestuose, kur yra daug vartotojų, „McDonald‘s“ dažniausiai turi daugiau restoranų ir platesnio maisto produktų pasirinkimo meniu. „McDonald‘s“ taip pat stengiasi įkurti savo restoranus gerai matomose ir lengvai pasiekiamose lokacijose. Taip pat dideliuose miestuose yra labiau paklausios pristatymo paslaugos (pvz.: į namus ar darbo ofisą), kurios yra skirtos greitesniam ir patogesniam klientų aptarnavimui. Mažesniuose miestuose ir miesteliuose, palyginti su dideliais miestais, yra mažiau atidarytų „McDonald‘s“ restoranų, o jų maisto meniu gali būti siauresnis. Tačiau restoranai, turintys siauresnį maisto meniu, vis tiek siekia patenkinti vartotojų, kurie gyvena toje vietovėje, poreikius.
- Microsoft Word 27 KB
- 2023 m.
- Lietuvių
- 5 puslapiai (1674 žodžiai)
- Universitetas
- Simona
-