Rinkos ir jų segmentavimas skaidrės



Rinkos ir jų segmentavimas. Rinkos apibrėžimai. Ekonomikos požiūriu Rinka – tai pirkėjų ir pardavėjų susitikimo vieta. Rinkos segmentavimas. Rinkos segmentavimas – tai rinkos skaidymas į dalis. Rinkos segmentavimo lygiai. Masinė rinkodara Segmentų rinkodara Nišų rinkodara Mikrorinkodara . Vartotojų rinkų segmentavimas . Geografinis segmentavimas. Demografinis segmentavimas. Rinkos segmentavimas pagal demografinį kriterijų- tai rinkos padalijimas į grupes. Segmentavimas pagal vartotojo elgseną. Prekės vartojimo lygis Prekės vartojimo motyvas Prisitaikymo prie prekės greitis . Gamybinės paskirties prekių rinka . Gamybinės paskirties rinkų segmentavimui naudojami kriterijai yra labai panašūs į vartotojų rinkų segmentavimo kriterijus. Tarptautinių rinkų segmentavimas . Tarptautines rinkas galima segmentuoti pagal vieną ar kelis kriterijus pagal geografinį principą (Vakarų Europa. Rinkų segmentų raida. Kiekybinis tyrimas. Kokybinis tyrimas. Analizė. Analizės rezultatų patikrinimas ir patvirtinimas. Segmentavimo reikalavimai . Vertingumas. Prieinamumas. Veiksmingumas.
Geografinis segmentavimas. Rinkos segmentavimas pagal geografinį kriterijų, tai rinkos skirstymas į skirtingus geografinius vienetus pagal: tautas, valstybes, regionus, miestus, reljefą, nuotolį nuo prekybos centrų. .
Demografinis segmentavimas. Rinkos segmentavimas pagal demografinį kriterijų tai rinkos padalijimas į grupes, vadovaujantis demografiniais kriterijais, tokiais kaip: amžius, lytis, išsilavinimas, rasė, tautybė, pajamos, šeimyninė padėtis, veiklos pobūdis, religija, profesija, Kalba užsienio kalbų mokėjimas.
Prekės vartojimo lygis Prekės vartojimo motyvas Prisitaikymo prie prekės greitis .
Kiekybinis tyrimas. Kokybinis tyrimas. Analizė. Analizės rezultatų patikrinimas ir patvirtinimas. Segmento charakteristikų aprašymas.
- MS PowerPoint 715 KB
- 2016 m.
- Lietuvių
- 12 puslapių (313 žodžiai)
- Kolegija
- Laura
-