„Mcdonald‘s“ įmonės vartotojų rinkos segmentavimo analizė



Įvadas. Įmonės veiklos ir asortimeno pristatymas. Įmonės vartotojų rinkos segmentavimas. mcdonald’s” priemonių tiksliniai rinkos segmentai. Pasiūlymai ,,mcdonald’s veiklai tobulinti. Išvados. Bibliografinis nuorodų sąrašas.
Temos probleminis klausimas – kaip „McDonald‘s“ gali patobulinti savo veiklą ir pasiūlymus, kad atitiktų skirtingų vartotojų poreikius ir padidintų klientų lojalumą?
Temos tikslas – išanalizuoti ,,McDonald‘s“ veiklą ir vartotojų rinkos segmentavimą.
Uždaviniai:
1.Išanalizuoti ,,McDonald‘s“ vartorojų rinkos segmentavimą
2. Išanalizuoti ,,McDonald‘s“ premonių tikslinius rinkos segmentus
3. Pasiūlyti ,,Mcdonald‘s“, kaip galėtų pagerinti savo veiklą.
„McDonald‘s“ ypatinga tuo, kad nuolat siekia klientams suteikti greitą ir patogią patirtį, nepriklausomai nuo to, kuriame pasaulio kampelyje jie apsilanko. Įmonės strategija remiasi nuoseklia maisto kokybe, prieinamomis kainomis ir inovacijomis, tokiomis kaip savitarnos kioskai ir mobiliosios programėlės užsakymams. Tai padeda kurti vertę klientams, kurie ieško patogumo, efektyvumo bei nenutrūkstamos aptarnavimo kokybės. Įmonė naudoja daugybę segmentavimo būdų, kad suskirstytų savo klientus į skirtingas rinkos segmentų grupes, kurioms būdingi specifiniai poreikiai, norai ir elgesys. Segmentavimas reikalingas, kad įmonė galėtų sėkmingai klestėti, padidinti savo pardavimus bei pelną.
1. Poreikių, lūkesčių ir pirkimo motyvų segementas remiantis demografiniais duomenimis, tokiais kaip amžius, lytis, šeimos dydis, pajamos, „McDonald‘s“ restoranai siekia pritaikyti savo pasiūlymus skirtingoms vartotojų grupėms.
Atsižvelgiant į klientų amžių, įmonė sukūrė atskirus pasiūlymus. Vaikams „McDonald‘s“ gali pasiūlyti specialų maisto kompleksą, kuris vadinasi „Happy Meal“ ir kuriame yra įdėta staigmena žaislas. Taip pat iš meniu galima pasirinkti mažas bulvyčių porcijas bei pieno kokteilius, kuriuos ypač mėgsta vaikai. Kalbant apie paauglių ir jaunimo grupę, galima teigti, jog tokio amžiaus vartotojai yra jautrūs kainoms. Todėl „McDonald‘s“ restoranai, atsižvelgdami į šią vartotojų amžiaus grupę, kuri yra dažniausia tarp visų vartotojų, nustatė savo maisto gaminiams patrauklias kainas, kad išlaikytų šiuos vartotojus kaip lojalius klientus. Taip pat restoranuose yra suteikta prieiga klientams prie nemokamo interneto, kad pritrauktų jaunimą praleisti savo laisvą laiką būtent „McDonald‘s“ restoranuose. Kalbant apie suaugusius klientus, „McDonald‘s“ jiems siūlo kavos gaminius ir desertus prie kavos.
„McDonald‘s“ taiko vartotojų rinkos segmentavimą pagal pajamas. Vartotojai, kurie gauna nedideles pajamas ar minimalų atlyginimą, yra labiau linkę rinktis pigesnius patiekalus ir mažesnes maisto porcijas. Kadangi tokie vartotojai yra linkę į taupumą, jie dažnai atsisako desertų ir papildomų maisto produktų. Žmonės, gaunantys vidutines pajamas yra linkę rinktis standartinius valgius ir gėrimus, taip pat dažnai renkasi didesnes maisto porcijas ir perka papildomus produktus, pavyzdžiui desertus. Žmonės, gaunantys aukštas pajamas, yra linkę rinktis brangesnius maisto produktus ar produktus su daugiau papildomų priedų, taip pat renkasi didesnes maisto porcijas. Tokie vartotojai dažniau perka ne tik standartinį maistą, bet renkasi ir desertus.
2.Psichografinis segmentavimas šis segmentavimo būdas atsižvelgia į vartotojų asmenybės požymius, socialinę klasę ir jų gyvenimo būdą. „McDonald‘s“ kuria maisto produktų meniu, reklamą ir kitus pasiūlymus bei nuolaidas, kuriais siekia atitikti savo klientų poreikius ir norus.
- Microsoft Word 26 KB
- 2024 m.
- Lietuvių
- 9 puslapiai (1720 žodžiai)
- Kolegija
- Lina
-