Medijų komunikacijos pranešimo spaudai tiriamoji analizė



Atnaujintas mažiausias „ Mercedes Benz “ Lietuvoje pasirodys kitų metų pradžioje. Nematomoji pusė. AMG dvaro kronika. Pasirinktas pranešimas spaudai. Nauda organizacijai. Organizacijos tikslai. Organizacija ir jos komunikacija. Organizacijos veikla. Tyrimas organizacijoje. Pranešimo spaudai rengimas.
Naujausi automobilių dizainai atrodo įspūdingai ir manau gali pritraukti net didžiausių skeptikų dėmėsį. Šį straipsnį pasirinkau, nes tai artima tema, tai aktualu ypatingai jaunajai kartai, kurie turėtų domėtis ir matyti kaip žmonės dar vis gali atrasti naujų dalykų, atnaujinimų, dizaino detalių. O taip pat, atnaujindami esamus objektus atsižvelgiama į didesnę apsaugą tiek žmogaus tiek gamtos atžvilgiu. Siekiama mažinti taršą ir taip pat apsaugoti patį žmogų nuo nelaimingų įvykių.
Kiekvienai organizacijai tam tikras pranešimas gali sugadinti įmonės įvaizdį arba pagerinti. Šiuo atveju Mercedes Benz tikslas parodyti pasauliui naują produktą. Todėl viena efektyviausių priemonių yra pranešimas spaudai. Taip pat svarbu, kaip žurnalistai pateikia straipsnį, jie gali išryškinti tam tikras detales, kurios pritrauks skaitytojų dėmėsį. Nors kompanija yra pasaulinė, šiuos modelius pristatys ir Lietuvoje, tai yra svarbi žinia ir mūsų visuomenei, nes tai parodo, kad ir maža šalis gali turėti prabangių ir naujų automobilių.
Nėra abejoniu, kad šios organizacijos tikslas yra išreklamuoti ir pademonstruoti atnaujintus produktus. Parodyti žmonėms automobilių vystimosi raidą. Nors pirmu žvilgsniu skirtumai nėra pastebimi tarp naujausio ir metais senesnio modelio. Organizacijos tikslas, naudodamiesi spauda gali išskirti tam tikrus bruožus, paminėti naujas sistemos, kurios galbūt yra atnaujintos ar pakeistos. Kadangi žmogus iš prigimties yra tinginys, todėl nesistengs pasidomėti automobilio naujinimais, jei tai nėra vienas didesnių hobių. Tačiau pamačius straipsnį su akį traukiančia nuotrauka ir gražiai skambančia antrašte žmogus paspaus ir pasidomės apie prekę.
Mercedez Benz yra viena žinomiausias prekės ženklas pasaulyje. Ši kompanija planuoja iki dešimtmečio pabaigos išlaikyti automobilius, kurie galės varyti tik elektra. Kadangi šiuo metu, viena svarbiausių žemės problemų yra globalinis atšilimas, todėl kompanijos, kurios stengiasi saugoti gamtą yra priimtinesnės ir joms teikiama pirmenybė. Ir naujienos apie šį prekės ženklą sulaukia didesnio dėmėsio.
Mercedez Benz kompanijos veikla siekia jau apie 96metus, šios kompanijos pagrindinė sritis yra automobilių prekyba, taip pat automobilių dalys, autoservisai, padangos, ratlankiai. Kadangi straipsnyje pabrėžiama vieninteliai Lietuvos atstovai „Veho“, jų tikslas būti patikimu partneriu savo srityje bei siūlyti inovatyvius sprendimus, atitinkančius individualiems klientų pageidavimams. Šios kompanijos tikslinė auditorija suskirstyta į dvi pagrindines grupes: vidutinio amžiaus aukštesnioji klasė ir jaunimas.
Pagrindinis kompanijos komunikacijos kanalas yra Youtube platforma, kurioje gali pateikti premjeras apie naujausius automobilio modelius, kurie dar nėra išleisti. Taip pat naudojama Instagram platforma.
Manau komunikacijos srityje, šios kompanijos tikslas išlaikyti savo eleganciją ir nepriekaištingą reputaciją. Tikriausiai daugumu išgirdę Mercedez pavadinimą, įsivaizduojame prabangų automobilį, o jame įtakingos kompanijos direktorių. Manau, kad komunikacijos svarba yra būtent tai ir išlaikyti.
- Microsoft Word 297 KB
- 2023 m.
- Lietuvių
- 7 puslapiai (1706 žodžiai)
- Kolegija
- Gabrielė
-