Naujos prekės - paslaugos „The secret cup“ įvedimo į rinką marketingo sprendimai



Naujos prekės - paslaugos „The secret cup“ įvedimo į rinką marketingo sprendimai. Aprašymas. Įvadas. Aprašymas. Segmentavimas ir tikslinio segmento parinkimas. Konkurentų analizė. Ssgg analizė. Prekės pozicionavimas. Marketingo sprendimai. Prekės (paslaugos ar produkto) sprendimai. Kainodaros sprendimai. Paskirstymo ir/ar pateikimo sprendimai. Rėmimo sprendimai. Biudžetas. Išvados.
Šio puodelio Lietuvos rinkoje dar neturime, tad tai bus naujiena.
Mūsų prekė skiriasi nuo dabar esančių rinkoje tuom, kad ji turi virimo funkciją, kuri leidžia palaikyti norimą temperatūrą, kurią galima nusistatyti mini touch screen‘e.
Prekės pirkėjai bus užimti, veiklūs ir dažnai skubantys žmonės: studentai, verslinikai, vairuotojai, keliautojai.
Visada šilto gėrimo garantija. Kadangi laikas labai svarbus, tai šio puodelio turėtojai galės bet kur ir betkada pasidaryti savo mėgstamą gėrimą ir taip sutaupyti neleidžiant pinigų kavinėse, degalinėse ir panašaus pobūdžio vietose, kuriose kava, arbata ir kiti gėrimai.
Esant infliacijai mūsų gamybos išlaidos padidės, automatiškai padidės ir produkcijos kaina, todėl sumažės mūsų parduodamos produkcijos kiekis.
Artėjant šaltąjam metų laikui, padidės paklausa karštiems gėrimams, todėl padidės poreikis ir mūsų puodeliui.
Atsiradus naujovėms, turėsime tobukinti savo prekę (pvz.: balsu valdomas ekranas).
Puodelis daugkartinio naudojimo, todėl bus mažiau teršiama aplinka vienkartinais puodeliais.
20-35 metų moterys, gaunančios 1000Lt ir daugiau pajamų, gyvenančios didmiestyje, mėgstančios aktyvų gyvenimo būdą, kurių pirkimo motyvas – gražesnė ir patogesnė prekė, o nauda – ilgaamžiškumas.
Glaudus bendradarbiavimas su tiekėjais padeda susirasti ilgalaikius ir naudingus ryšius
Kiekvienai apklausus po 20 savo draugų (iš viso apklausoje dalyvavo 60 žmonių), ką šiuo metu jie pasirinktų iš mūsų konkurentų, gavome tokius rezultatus (jie pateikiame žemiau diagramoje).
Diagramoje pastebime, kad 45 proc. mūsų apklaustų draugų, šiuo metu rinktųsi termosinius puodelius, kurie anot jų yra patogūs naudoti kiekvieną dieną. 29 proc. jaunuolių mano, kad virdulys yra pats geriausias pasirinkimas, nors jo ir nepasiimsi kartu su savimi. 15 proc. renkasi automobilinius termo puodelius, tačiau pripažįsta, kad tai skirta tik tiems vartotojams, kurie daug laiko praleidžia automobilyje. Na ir tik 11 proc. rinktųsi paprastą termosą dėl to, kad jis garantuoja geresnį karščio išlaikymą.
Mūsų prekės tarp konkuruojančių prekių svarbiausi atributai, pagal kuriuos vartotojas apsipręs pirkti mūsų puodelį yra šie:
Apibendrinus visas mūsų puodelio funkcijas, galime teigti, kad kaina atitinka puodelio naudingumą ir ji yra daugeliui vartotojų prieinama. Kadangi puodelis yra kokybiškas, todėl mes užtikrinsime ilgaamžiškumo garantijas ir iškilusią gedimo problemą nedelsiant spręsime. Puodelio dizainas atkreips aplinkinių dėmesį, bus patrauklus ir kiekvieno norimas. Na o kadangi vienas iš svarbiausių mūsų, kaip įmonės, uždavinių yra vartotojų poreikio patenkinimas, būtent dėl to didelį dėmesį atkreipsime į pačio puodelio funkcijų naudojimo patogumą, kad jis būtų paprastas naudoti tiek jaunam tiek vyresniam pirkėjui.
- Microsoft Word 906 KB
- 2018 m.
- Lietuvių
- 17 puslapių (2295 žodžiai)
- Universitetas
- Monika
-