Organizacijos komunikacijos strategija



Lentelių sąrašas. Įvadas. Tiriama įmonė. Komunikacijos auditorija. Sprendimai ir komunikacinė žinutė. Tikslinės auditorijos pasiekimo būdai. Strategijos įgyvendinimo vaidmenys ir planas. Išvados. Literatūros sąrašas.
Šiandienos verslo aplinkoje, kuriai yra būdinga sparti technologijų pažanga, nuolatinė globalizacija bei besikeičianti rinka, negalima nuvertinti efektyvios organizacijos komunikacijos svarbos. Komunikacija yra bet kurios įmonės svarbus aspektas, palengvinantis keitimąsi svarbia informacija, idėjomis ir grįžtamuoju ryšiu tarp vidinių suinteresuotųjų šalių ir išorės partnerių. Gerai struktūrizuota komunikacijos strategija vysto skaidrumą ir bendradarbiavimą organizacijoje, taip pat stiprina jos išorinę reputaciją bei santykius su suinteresuotosiomis šalimis.
Darbo tikslas: įsigilinti į egzistuojančią organizacijos komunikacijos strategijos sritį, išskiriant organizacijoje egzistuojančias komunikacijos spragas bei remiantis atitinkama literatūra, realių atvejų tyrimais parengti efektyvios komunikacijos strategijos gaires nagrinėjamai įmonei.
Kadangi komunikacijos startegijai parengti nagrinėjama reali įmonė dėl konfidencialumo jos pavadinimas bus pateikiamas kaip tariamas įmonė „Automatizuokis“. Tai yra austrų kapitalo įmonė, kuri užsiėma automatizuotų logistikos sandėlių projektavimu, automatizuotos įrangos gamyba bei jos diegimu sandėliuose, servisu.
Išlaikyti ir tobulinti jau egzistuojantį socialiai atsakingo verslo modelį
Darbo etikos ir vertybių išlaikymas, orientuojantis į darbuotojo pasitenkinimą
Kadangi komunikacijos strategijos tikslas – didinti prekės ženklo žinomumą, remiantis kompanijos strategijos nuostatomis pagrindiniai jos įgyvendinimo agentai turėtų būti šie:
Pagrindiniai darbuotojai įmonių komunikacijos specialistai į pagrindinius darbuotojus žiūri kaip į pagrindinius agentus, galinčius palaikyti strateginius pokyčius arba sukelti pasipriešinimą (saltinis). Pagrindiniai darbuotojai laikomi tiesioginiais kanalais į klientus ir konkurentus, įmonės prekės ženklo ir reputacijos nešėjais.
Aukštesnio lygmens vadovai šie vadovai laikomi labiau susijusiais su visa korporacija ir yra suinteresuoti, kad visa organizacija būtų stipresnė (Janis Forman, 2005).
Ilgamečiai darbuotojai – didelė darbo patirtis duoda komunikacinę privelegiją daryti įtaką jaunesniems įmonės darbuotojams bei lojaliems klientams.
Įmonės klientai – svarbiausias agentas, siekiant tikslo įgyvendinimo. Lojalių klientų išlaikymas bei naujų pritraukimas yra labai svarbu įmonės tolimesnei sėkmei.
Įvertinus komunikacijos strategijos agentus, vadovaujantis įmonės strategijos nuostatomis bei vizija (nuoroda), galima daryti tokius sprendimus komunikacijos strategijai pasiekti:
Įmonės darbuotojų įtraukimas. Įmonės „brendo“ stiprinimas jos viduje skatina prekės keitimosi ir augimo tendencijas (Janis Forman, 2005). Įmonės kaip „Accenture“ arba „Dell“ įtraukiadarbuotojus į prekės toblinimo komunikacijos sklaidą ir ugdo bendruomeniškumo jausmą. Šis dalyvavimas skatina vidinį įperkamumą bei sukūria nuosavybės jausmą, kas atitinka ir tiriamos kompanijos nuostatom.
- Microsoft Word 49 KB
- 2024 m.
- Lietuvių
- 10 puslapių (1231 žodžiai)
- Universitetas
- Saot
-