Organizacijos veiklos kokybės tobulinimo sprendimai remiantis socialinės atsakomybės principais


Kauno technologijos universitetas panevėžio. Įvadas. Darbo objektas – UAB „Sanitex“ ir „LIDL“ organizacijos. Darbo uždaviniai Organizacijų socialinės atsakomybės samprata. Įmonių socialinė atsakomybė. Įmonių socialinė atsakomybė – tai koncepcija. Socialinės atsakomybės standartai. SA 8000 –. Socialinės atsakomybės sritys. – plataus vartojimo prekių didmeninės prekybos. Pavadinimo kilmė susijusi su XX a. Santykis su vartotojais. UAB „Sanitex“. Etiška veikla. UAB „SANITEX“ laikosi teisės aktų ir socialinės atsakomybės SA. Žmogaus teisės. UAB „Sanitex“ užtikrina savo darbuotojų teises. Visuomenė - bendruomenė. UAB „Sanitex“ aktyviai dalyvauja socialinėse akcijose ir remia įvairias paramos organizacijas. Darbo vieta – įdarbinimo praktika. Įmonė „Sanitex“ tinkamai laikosi visų standarto nustatytų reikalavimų ir įdiegusi standarto SA8000 vadybos sistemą. Organizacijos valdymas. UAB „Sanitex“ skatina darbuotojus sportuoti. Aplinkosauga. UAB „Sanitex“ rūpinasi. Išvados. Palyginus dvi organizacijas.


Darbo objektas – UAB „Sanitex“ ir „LIDL“ organizacijos. Darbo tikslas – remiantis ISO 26000 standarto rekomendacijomis palyginti abiejų organizacijų socialinę atsakomybę.

Darbo uždaviniai: Organizacijų socialinės atsakomybės samprata. 2.UAB „Sanitex“ ir „LIDL“ veikla. 3. UAB „Sanitex“ ir „LIDL“ palyginimas pagal socialinės atsakomybės principus.

Socialinės atsakomybės sritys pagal ISO 26000: Aplinka – Aplinkos apsauga Darbo vieta – Įdarbinimo praktika Etiška veikla Santykis su vartotojais Visuomenė – Bendruomenė Organizacijos valdymas Žmogaus teisės.

UAB „SANITEX“ laikosi teisės aktų ir socialinės atsakomybės SA8000. „Lidl“ kasdieninėje veikloje prisiima ekonominę, socialinę ir ekologinę atsakomybę.

UAB „Sanitex“ užtikrina savo darbuotojų teises, organizacijoje nėra jokios diskriminacijos. „Lidl“ laikosi galiojančių teisės aktų ir įmonės vidaus veiklos gairių. Kovoja, kad žmogaus teisės nebūtų pažeidžiamos.

UAB „Sanitex“ aktyviai dalyvauja socialinėse akcijose ir remia įvairias paramos organizacijas. Genetiškai modifikuotų produktų (GMO) „Lidl“ parduotuvių lentynose nerasi.

Įmonė „Sanitex“ tinkamai laikosi visų standarto nustatytų reikalavimų ir įdiegusi standarto SA8000 vadybos sistemą. „Lidl“ laikosi šių standartų reikalavimų: - Ne vaikų išnaudojimui - Ne priverstiniam darbui - Ne diskriminacijai - Ne mažesniam už minimalų atlyginimui - Viršvalandžių kompensacija - Sveika ir saugi darbo aplinka.

UAB „Sanitex“ skatina darbuotojus sportuoti. Įmonė subūrė savo krepšinio komandą.

Palyginus dvi organizacijas UAB ,,Sanitex“ ir „Lidl“ bei jų deklaruojamus socialinės atsakomybės principus pagal ISO 26000, galima teigti, kad tai dvi stiprios Lietuvos įmonės.

  • MS PowerPoint 209 KB
  • 2017 m.
  • Lietuvių
  • 17 puslapių (624 žodžiai)
  • Universitetas
  • Marina
  • Organizacijos veiklos kokybės tobulinimo sprendimai remiantis socialinės atsakomybės principais
    10 - 3 balsai (-ų)
Organizacijos veiklos kokybės tobulinimo sprendimai remiantis socialinės atsakomybės principais. (2017 m. Gruodžio 14 d.). https://www.mokslobaze.lt/organizacijos-veiklos-kokybes-tobulinimo-sprendimai-remiantis-socialines-atsakomybes-principais.html Peržiūrėta 2019 m. Sausio 22 d. 17:03
×