Parduotuvės marketingas


Eurokos kursinis darbas. Eurokos parduotuves marketingo analize. Parduotuviu marketingas. Internetinis marketingas analize. Baldų parduotuvės marketingas. Marketingas parduotuve.

Tyrimo tikslas – išsiaiškinti veiksnius, įtakojančius patduotuvės „centas“ pasirinkimą. Maistą bei būtiniausias prekes perkate. Pasirenkant parduotuvę jums svarbu. Ar esate girdėjęs apie parduotuvę „centas“. Kokia jūsų nuomonė apie parduotuvę „centas“. Ar dažnai apsiperkate parduotuvėje „centas“.. Demografiniai duomenys.

Pasirenkant parduotuvę jums svarbu: (atsakymus paž. Tiksliausias teiginys, apibūdinantis parduotuvę centas : ( pažymėkite

  • Microsoft Word 14 KB
  • 2011 m.
  • 5 puslapiai (631 žodžiai)
  • Kolegija
  • Oksana
  • Parduotuvės marketingas
    10 - 3 balsai (-ų)
Peržiūrėti darbą
Parduotuvės marketingas. (2011 m.). https://www.mokslobaze.lt/parduotuves-marketingas.html Peržiūrėta 2025 m. Gegužės 22 d. 18:36
Peržiūrėti darbą
×
75 mokytojai prisijungę laukia tavo klausimo