Paslaugos viešbučiuose



Paslaugos viešbučiuose. Tikslas. Pagrindinės paslaugos. Papildomos paslaugos. Maitinimo organizavimas. Kontinentiniai pusryčiai. Angliški pusryčiai. Kviestiniai pusryčiai. Vėlyvi pusryčiai. Tai įdomu! Paslaugos į kambarį. Finansinės paslaugos. Bankomatas. Valiutos keitimas. Tai įdomu! Palaikančios paslaugos. Apsaugininkas nuo kokosų. Lovos šildytojas. Išvados. Naudoti šaltiniai.
Šiais laikais viešbučiai yra neatsiejama kelionės dalis. Nesvarbu kiek kartų žmogus jau buvo naudojęsis apgyvendinimo paslaugomis, jis vis tiek prieš kiekvieną kelionę daugiau ar mažiau pasidomi viešbučio kokybe, lokacija bei pagrindinėmis paslaugomis. Tačiau, visgi, daugelis žmonių vis tiek nežino kokios yra papildomos ir palaikančios paslaugos bei kas tai yra. Todėl šio darbo tikslas – išsiaiškinti apie pagrindines, papildomas bei palaikančias paslaugas ir jas panagrinėti.
Papildomos paslaugos – pagrindinės paslaugos papildiniai, padidantys bendrąją paslaugos vertę arba yra būtini teikiant pagrindinę paslaugą, t.y. paslaugos, be kurių pagrindinės paslaugos suteikimas neįmanomas bei kurios padeda viešbučiui išsiskirti iš konkurentų (Markevičiūtė, Norvaišienė, 2015). Dar jos yra skirstomos į rūšis: Apsauga; Paslaugos į kambarį; Informacijos suteikimas; Finansinės paslaugos; Verslo centras; Buities paslaugos; Laisvalaikio užimimas; Maitinimo organizavimas; Medicinos centras; Susisiekimo priemonių nuoma.
Kiekviename viešbutyje, kuriame siūlomos maitinimo paslaugos, galima pasirinkti skirtingus tipus: Viskas įskaičiuota (All inclusive) – trys maitinimai per dieną su užkandžiais ir gėrimais; Pilnas (Full board) – trys maitinimai, tai pusryčiai, pietūs ir vakarienė; Dukart per dieną (Half board) – pusryčiai, pietūs arba vakarienė; Pusryčiai ( Bed & Breakfast).
Pusryčių meniu skirstomas į: Kontinentiniai pusryčiai; Angliški pusryčiai; Kviestiniai pusryčiai; Vėlyvi pusryčiai/Švediškas priešpiečių stalas.
- MS PowerPoint 2249 KB
- 2018 m.
- Lietuvių
- 22 puslapiai (1268 žodžiai)
- Kolegija
- Jolita
-