Paslaugų įmonės įvaizdžio stiprinimas netradicinėmis marketingo priemonėmis



Temos aktualumas. Konkurencija ir rinka nuolat keičiasi. Paslaugų teikėjai turi būti nuolat pasiruošę keisti strategiją ir reaguoti į konkurencijos siurprizus, pasinaudoti netikėtomis galimybėmis. Lietuvoje įteisinus lošimų verslą, sparčiai išpopuliarėjo lošimo namai. Atsiradus nepalankei marketingui įstatymų bazei, įmonė buvo priversta ieškoti netradicinių marketingo būdų, kurie leistų pritraukti kuo daugiau vartotojų. Todėl šiam versle reikalingos kūrybiškos, o kartais „laukinės ir beprotiškos“ idėjos.
Tyrimo tikslas – teoriškai pagrindus paslaugų įmonės netradicinių marketingo priemonių naudojimo sprendimus, jų pagrindu pateikti rekomendacijas „Caino“ įvaizdžio stiprinimui.
Darbo objektas – įvaizdžio stiprinimo netradicinėmis marketingo priemonėmis sprendimai.
Darbo uždaviniai:
•apžvelgti „Casino“ ir „Casino“ situaciją rinkoje;
•atlikti netradicinių marketingo priemonių naudojimo įvaizdžio stiprinimui teorinę studiją;
•atlikti empirinį netradicinių marketingo priemonių panaudojimo įvaizdžio stiprinimui veiksmingumo tyrimą;
•pateikti „Casino“ rekomendacijas įvaizdžio stiprinimui netradicinėmis marketingo priemonėmis.
Tyrimo metodika. Mokslinės literatūros, straipsnių, įstatymų, įvairių dokumentų sisteminė analizė ir apibendrinimas. Atliktas kiekybinis tyrimas anketavimo būdu.
- Microsoft Word 682 KB
- 2013 m.
- 52 puslapiai (14295 žodžiai)
- Universitetas
- Akvile
-