Statoil konkurencingumo stiprinimas marketingo priemonėmis



Temos aktualumas. Uab „lietuva statoil“ tikslas tenkinti vartotojų poreikius, išpildyti visus jų lūkesčius. Norint tai įvertinti, reikia žinoti ko nori vartotojas, kaip jį paskatinti, kaip jį prisivilioti. Visa tai įgyvendinti padeda marketingo priemonės. Reikia sistemingai sekti kiekvieną elementą, ir to pasekoje, bus geri rezultatai. Kadangi degalinių tinklų lietuvoje yra išties daug, svarbu įvertinti konkurentus, stebėti jų aplinkas, veiksmus. Mokėti analizuoti konkurentų teikiamų paslaugų kokybę, ir ieškoti sprendimų, gerinant savo veiklos pobūdį. Konkurencijos dėka paaiškėja, kurie planai rinkoje yra sėkmingi, o kurie – ne. Juk vis dėlto kiekvienas nori pasiekti gerų rezultatų.
Praktinis pritaikomumas. Darbe pateiktus pasiūlymus uab „lietuva statoil“ marketingo veiklai tobulinti, įdiegus praktinėje veikloje, įmonė galės sėkmingiau veikti konkurencinėje aplinkoje.
Darbo problema. Ar uab „lietuva stataoil“ tinkamai naudoja marketingo priemones, konkurencingumui sustiprinti?
Darbo objektas - uab „lietuva statoil“ marketingo veikla.
Darbo tikslas - įvertinti uab „lietuva statoil“ marketingo veiklos įtaką konkurencingumo stiprinimui.
Darbo uždaviniai:
Apžvelgti marketingo aplinkos ir komplekso elementų įtaką konkurentų veiksmams teoriniu aspektu.
Išanalizuoti uab „lietuva statoil“ marketingo kompleksą;
Pateikti uab „lietuva statoil“ marketingo veiklos tobulinimo kryptis.
Darbo metodai: mokslinės literatūros analizė, anketinė apklausa, konkurentų lyginamoji analizė, antrinių informacijos šaltinių analizė.
Darbo struktūra. Baigiamąjį darbą sudaro: teorinė, analitinė ir projektinė dalis.
Teorinėje dalyje marketingo teoriniai aspektai, remiantis įvairių autorių moksliniais darbais, apibūdinta marketingo samprata, atlikta marketingo veiklos apžvalga, bei komplekso elementai.
Analitinėje dalyje uab „lietuva statoil“ marketingo veiklos vertinimas, pateikta įmonės charakteristika, anketinės apklausos vertinimas.
Projektinėje dalyje pasiūlymai uab „lietuva statoil“ marketingo veiklos gerinimui, siūlomų veiksmų planas.
- Microsoft Word 201 KB
- 2012 m.
- 58 puslapiai (10807 žodžiai)
- Kolegija
- Julija
-